• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Lilleskuttan: skönt att du slutat blöda! Det går nog bra på måndag ska du se! Runt vecka 6-7 har jag fått mina.

LillD : du tar inte T alltså...man blir lite skadad av all T och tror att alla tar det här
    "Älslemmet" har jag haft så jag var ju säker på äl
    Men kan man säkert veta om man haft äl om man inte blir gravid? Har hört att man itne kan det?
    Progesteronprov är det ett vanligt blodprov? Eller måste man ha mätt det innan äl också?

cia: hoppas nån vänlig själ hittar din plånbok och skickar den till dej!

Mammarazzi: lyckat till med äl och albyl

• babblar på

Mammarazzi: klart du ska söka!

LillaD: Hoppas du och katten har det bättre ihop idag Katter är underbara fast kan verkligen gå en på nerverna ibland när de vill nåt

Ego: Ingen ÄL än!!!!!! Jag blir knäpp. Nu måste jag köpa nya stickor ..blää. Det dumma är att jag nog köper stickorna helt i onödan men nu måste jag ju bara förtsätta

• babblar på

cia: både morgon och kväll ??? Näää det gör jag inte Hoppas jag bara missat det pga det eller att jag får utslag på stickan imorgon. Jag har aldrig testat förr så jag kan inget om detta
    Nytt paket är iaf inskaffat så nu får det funka!
    Hoppas mitt ägg inte bara skrumpnat ihop...eller vad de gör när de inte lossnar??
    99% är ju ändå en av 100 som det itne funkar på och om man tar alla som testar så blir det ju några stycken(vägrar att inte ha äl )

Hur går det med plånboken?

• babblar på

snozie: bra att du mår illa

Jag hade tyvärr inget utslag på älstickan idag heller Nu känns det snart försent men jag hoppas ändå på imorgon. Hoppet är ju som sagt det sista som överger en
    Det har blivit lika mycket ågren över att ta ältest som gravtest. Jag vågar knappt titta
    Jag vill ha ÄL nu!!!

• babblar på

hej Franka! Jag är på dag 19 nu om jag räknat rätt...men min mens är lite slö i starten så det kanske kan bli fel pga det? Famlar efter halmstrån
    Hoppas jag har äl på dag 20

kan man inte få älstickor och gravtest på recept

• babblar på

LillaD: Tack för dagens skrattanfall Du är så rolig! Hoppas servitrisen skämdes
    Jag måste fortsätta skratta en stund till så jag kan inte skriva

• babblar på

LillaD: mina cykler är ungefär samma datum varje månad så ca 31 dagar då. Fast ibland är det nån dag mer. Nä jag får nog ge upp att jag ska få positivt på älstickan ...men jag hoppas det blir imorgon

finessan: stackars lilla flickan Hoppas hon slipper det onda snart

• babblar på

Lilleskuttan: vad bra att bäbis mår bra! Jobbigt med blödning dock och ligga stilla är inte det lättaste. Du får skaffa en sudokubok. Såg nu att du får röra dej lite..vad bra. Sudokubok i solen med nåt gott att äta vore kasnke trevligt? Iaf i en timme eller så

LillaD: Trist att du mår dåligt. Jag grät inte heller förr och nu gör man det jätteofta/jämt. Både åt glada och dåliga saker.
    Idag har jag gråtit lite av lycka. Jag har ÄL !!!!!

mwb: idag på dag 20 fick jag utslag på stickan :O

Mammarazzi: jobbigt med kli. Hoppas det går över fort

bling: augusti är ju snart här. Inte lång tid kvar då..skönt

hej alla ni andra också

BP som har ÄL!!!!!

• babblar på

a80: jag skulle gå in och gratta dej till plusset men familjeliv funkar inte så bra hos mej. Och nu ser jag att du blöder
    Jag tycker du ska försöka få en tid iaf så du får se hur det står till. Hoppas blodet är ofarligt! Verkar vara många här som blöder och det går ändå bra.

Mammarazzi: hoppas kliet försvann så du kunde försöka fullt ut

MwB: Hoppas det går bra för din vän

tack för alla äl-grattis Helt otroligt att den kom så sent. När ni testat positivt...hur länge brukar ni fortsätta att försöka då? Slutar ni när de där två dagarna gått?

• babblar på

lillaD : du är för snäll du Vi får hoppas att vi får plus båda två...nu är det väl ändå vår tur

a80: jag tänker att man kan få ta hcg-test på kk. Fast du kanske inte hinner vänta 2 dar innan du tar nästa? Man måste ju ha två värden iaf för att ha nån aning. Jag har alltid fått ta hcg så jag vill alltid ta det Sist visste jag ju att jag hade mf pga det så jag kunde sluta med progesteronet

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7