• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

cia och poppy. jag tycker inte det var ljuv musik För om jag ska hinna få fler barn än ett(om jag nu ens får ett) så måste jag sätta igång direkt efter en födsel Jag planerar redan för barn nummer två..hallå koko Har ju dessutom hört att man bör vänta 1 år mellan graviditeter för att läka riktigt innan. Men det där är för ungdomar...tanter för strunta i sånt

hälsa magis!

Krusbär: jamen då får du snart sätta igång ju..enligt akupunktören. Vad härligt! Hoppas provsvaren är bra förutom nåt väldans lättfixad då kanske så du slipper fler mf!
    Jag är snart 34 redan Panik!!!!! Jag trodde absolut att jag skulle ha barn innan 28-29 när jag var 26-27. När jag var yngre trodde jag runt 20. Usch vad jag är gammal!!!

Lilleskuttan: grattis!! men fy vilken rysare Förstår att du blev stressad där

• babblar på

Idun :skitmens!

Hk: kram. Vi får hoppas att vi får barn allihopa härinne! En kurator kan nog vara bra att ventilera med
    Jobbigt att du har ont också Hoppas du mår bättre snart!

Bling: vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg (att du ska bli mamma en dag på ett eller annat vis) Klart du ska bli mamma!
    Jag har också köpt bäbiskläder. De ligger här i en låda och blir omoderna

Lycka: kram på dej också

DND: min sambo är alltid med

Poppy: vad brukar männen ha för fel där du läser? Jag tror ju inte att T var lösningen för oss så jag letar efter andra orsaker.

hej på er andra också!

• babblar på

Idun: men grattis!!! Vet du att jag tänkte att det nog itne var riktig mens du fått(tänkte skrivit det) och att du nog skulle få ett plus. Jag ville bara inte ge dej förstora förhoppningar så du skulle bli ledsen om mensen satte igång Nu hade jag ju kunnat skriva det då
    Vad härligt! Undrar också om du ska gå ner till en T

själv vaknade jag inatt och var helt säker på att jag inte kommer få några barn Hoppas det itne var nåt sant-tänk

bling: kul att du sytt! Det är roligt att sy

• babblar på

a80: skönt att "räkan" mår bra! Förstår att du blev rädd..usch usch

MWB: jag fick inte heller progesteron av drB per automatik. Däremot fick jag det när jag frågade om det

hej alla andra. Så skönt att tråden blivit mer aktiv igen

• babblar på

Va Idun! Nej nej nej! Bra att du ligger.
    Man kan få ta hcg-blodprov och sen ta det 2 dagar senare för att se att allt stiger som det ska. Det är inte alltid de vill det har jag märkt nu. Sist ville de inte(men gjorde ändå) men alla andra ggr jag fått mf har de tagit det så jag trodde man gjorde så och det var mest därför jag åkte in. De har nog gjort det för att utesluta utomkvedes de andra gångerna verkar det som.
    Usch vännen. Hoppas det går bra! Kram kram

• babblar på

Franka:

LillaD: nä tror inte jag får mens förrän 1 månad efter mf faktiskt(runt 8de) Men man vet ju inte. Jag tänkte fått en tid hos dr B så jag hann försöka denna äl:en men det sket sej
    Du själv då? Pergot slut?

Mwb: Jag gissade först att han glömde skriva ut prog till mej Men så var det kanske inte när endel andra inte heller fått några
    Jag ska dit i slutet av veckan. Måste komma på mååånga frågor
    Lycka till på akupunkturen. Har funderat på det där själv men kommer aldrig till skott

Krusbär: ska du få utredningsprovsvar?(vilket långt ord )
    Hoppas det går bra!

• babblar på

idun: bra att det avtagit. Det låter jättebra!
    Du har ju inte tryckt in prog heller eller hur? Alltså har du inget skumt som gör att det avtar och då är det nog som det ska Vad bra!
    Jag tycker att du ska vila vila vila. Hoppas du har en laptop och en skön soffa att ligga i och många bra filmer att se. Allt det där saknade jag

DND: usch och fy för gravida gräddfilsmagar (även om jag drömmer om att ha några sådana själv )

Bling: lycka till med proverna

mamarazzi: vad duktig du är på att söka jobb! Skit med mensen

a80: jag har nog bara träffat drB en gång elelr är det två? Blir man glömsk av många mf? Tycker det är svårt att prata via telefon med honom så jag tänkte ta det live nu
    HUr är det med dej? Blöder du nu eller har det slutat helt?

finesssan: skönt för lillaV att hon inte legat sej sned

välkommen Kajolajo! efter 3 mf i sträck har man rätt till utredning . Men vi får hoppas att det itne blir ett tredje för dej!

• babblar på

hej på er andra också...hoppas ni mår fint!

• babblar på

Kajolajo: jag tycker absolut man kan testa prog. men jag tycker det är lurigt också. Man luras lite att tro att man inte får mf. Nu sist slutade jag blöda helt när jag tog dem. Men det var ändå ett mf och det kom ut 2 dagar efter jag slutat med prog.
    Mitt förra mf blev jag också lurad ett tag .
    Hoppas du slipper mf denna gången iaf

idun: vad snäll I är. Hoppas hon itne ringer och säger att jag inte kan komma bara Jag vill inte vänta fler äl
    Jag skulle nog vila nån dag till om jag vore du.
    Usch vad jobbigt att inte veta. Men att blödningen avtagit låter ju bra! kram kram

• babblar på

Kajolajo: Ja det är ju bra att få det på papper att man haft 3 mf OM det nu skulle vara så. Vi får hoppas att det itne är så

Poppy: Håller mina tummar för plus nu då

Idun: vad bra att blödandet lugnat sej. Det känns positivt tycker jag

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7