• Sista babyn

Hur kan man mobba små barn?

Ja som texten lyder. Min mans morbror har en tjej och hon trakaserar mina barn som f*n.
    Fattar inte varför.
    Dom har sj, en dotter på 8 mån. som är frisk och välskapt.

Mina barn 2 år och 1 år får inte vara i närheten av henne och hennes dotter närf hon är ute på landet. Hon låsas ven om att hon är mycket finare än oss andra. Min mans släkt vågar inget säja varken på skoj el säja att hon gör fel till henne.
    Men mig kan dom både skoja och tillrätta visa om jag gör fel. och det är lugnt för mig.
    Känner mig som ett svart får som bara ska ta imot och vara tyst. Helst ska jag inte existera.

Men jag är ledsen tyvärr gör jag det. Jag hr barn ihop med en ifrån eran släkt och är gift med honom så det är bara att gilla läget.

Jag fick en förlossningsdepprition med min minsta flicka och då var hon som värst med sina trakaserier om att lillan bara skrek och hon kunde aldrig vara ute hos sin särbo för vi var där med våra barn mm.

Nu börjar jag tröttna men får inget säja utan då blir jag bara sur. Så resultatet blir M sitter på sin pedistal och jg ska bara hålla tjäften.

För hon vet och gör allt bäst.

Till på råga på allt går hon och gnäller att han inte köpte ny bil när dom blev ihop en Jeep Cheroke samt sålt av med sin skog för att bygga upp en 2 miljons villa, så det duger åt henne, Vet inte hur mycket skit jag har fått av den människan för att hans syskon inte bygger om huset samt köper ny bil åt hennes särbo.

JAG HAR BÖRJAT TRÖTTNA....

Så just nu pendlar det imellan skillsmässa eller inte.

Min man vågar inte prata med sin morbror med särbo.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:43
    Ber om ursäkt om ni inte hänger med i tråden men jag är så upprörd måste skriva av mig lite

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:49
    skall även till lägga att jag är den ända som säjer ifrån men då blir det ett j''''a liv och jag är otrevlig,tjurskallig mm.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 00:30
    Jag och min man har bestämt oss i stort sätt för skilsmässa. Han tycker att trakaseringar är okej

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 08:15
    Han fick ett ultimatum i natt. Landet eller mig. Jag tänker inte fortsätta låta mina barn råka illa ut pga denna människa.

I morse kom ett surt svar han valde mig och skall alltid stanna hemma.

Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.

Är så arg, på denna människa.

Även om jag älskar min man väldigt mycket så går alltid mina barn före.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:58
    Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där.

• Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?
  • Flavia

Absolut, tycker ruskigt synd om dina barn, finns väl inga barn som ska behöva vara rädda för familj och släkt, där om något ska man väl kunna få känna sig trygg i denna numera så kalla och hårda värld.
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:

Tack en som förstår hur jag känner
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:
    Tack en som förstår hur jag känner
    Jag tror de flesta förstår hur du känner men kanske inte så mycket hur du agerar.
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:26:57 följande:
    Nej det håller jag med omMen resten av släkten kan man ju träffa, att hota med skilsmässa är ju löjligt
    Har aldrig nekat till att vi/barnen/min man skall träffa sin släkt.

Ang skillsmässa så är det ända sättet att få honom att vakna ang våra barn.

Det är fel av oss båda ja vet.

Men han är så komflikt rädd så det är äkligt ibl

man skall inte döma en människa förren man gått ett tag i dennes skor
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:27:48 följande:
    Vad var det hon kastade då? Hur gick det med ögat? Är det INGEN annan som tycker att hennes beteende är konstigt?Inledningsvis var det en knäpp människa, nu börjar det ju låta masspsykos...
    en plåt bil leksak som hennes dotter satt med i munnen. Jo det var rött ett tag och jag sköljde det i kallt vatten men hon hade ont och var ledsen. och som vanligt bryde sig ingen. jag sa inget då utan fick bråttom ut till toan och kolla ögat
  • Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-10 11:28:18 följande:
    Finns lösningar på det mesta, man kan ju strunta i att åka dit när "hon" finns där med dom elaka hornen. Eller bjuda hem de ifrån släkten som man faktiskt vill umgås med
    har funderat på det med att bjuda hem dom alltså. Nä men grejen är att hans morbror om man bjuder honom bjuder han in henne oxå samt att dom bjuder in sig sj. ibl
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:35:48 följande:
    en plåt bil leksak som hennes dotter satt med i munnen. Jo det var rött ett tag och jag sköljde det i kallt vatten men hon hade ont och var ledsen. och som vanligt bryde sig ingen. jag sa inget då utan fick bråttom ut till toan och kolla ögat
    Sa du inget sen heller? "När du kastade den där kom den i hennes öga, jag tycker att det minsta man gör är att be om förlåt"?
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:29:11 följande:
    Ja men varför skakar inte DU om henne? Och skrikföreläser för övriga hur oacceptabelt hennes beteende är? Jag fattar inte.
    Man måste nästan känna den här släkten för att man ska förstå.

Jag var så arg då så jag bara stod och stamma när jg väl fick fram ord så skällde jag en del
  • Sista babyn
    Reglementet skrev 2008-06-10 11:30:48 följande:
    Men varför säger du inte till för sjutton?
    Jag SÄGER TILL gämt men ingen lyssnar
  • JeanneDArc

Om han är så rädd att ta en konflikt att hans barn blir lidande kanske du borde ta med dig honom i familjerådgivning eller terapi av annat slag? Sen tycker jag du borde säga åt på skarpen till kvinnan exakt vad du tycker, på ett sakligt sätt när du inte är sur och arg över något. Sedan låter du bli att åka dit med dina barn när hon är där, om honn inte ändrar sitt beteende. men barnen ska få träffa resten av sin släkt och ska inte skiljas från sin pappa för att den där idioten inte vet hur man uppför sig.

• Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-10 11:31:32 följande:
    Absolut, tycker ruskigt synd om dina barn, finns väl inga barn som ska behöva vara rädda för familj och släkt, där om något ska man väl kunna få känna sig trygg i denna numera så kalla och hårda värld.Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:
    precis. fast vissa har hakat upp sig på att jag begär skillsmässa om det inte ändrar sig. För jag sätter mina barn i första hand
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?