Hur kan man mobba små barn?
Usch, verkar vara en ruskigt obehaglig människa, skulle inte heller velat att mina barn var i närheten av en sådan. Hoppas att ni kan få till det på nåt bra sätt. Lycka till
Usch, verkar vara en ruskigt obehaglig människa, skulle inte heller velat att mina barn var i närheten av en sådan. Hoppas att ni kan få till det på nåt bra sätt. Lycka till
Finns lösningar på det mesta, man kan ju strunta i att åka dit när "hon" finns där med dom elaka hornen. Eller bjuda hem de ifrån släkten som man faktiskt vill umgås med
Absolut, tycker ruskigt synd om dina barn, finns väl inga barn som ska behöva vara rädda för familj och släkt, där om något ska man väl kunna få känna sig trygg i denna numera så kalla och hårda värld.
Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:
Kan fortfarande inte förstå att folk hänger upp sig på detta med skilsmässa.. Under stor frustration som denna situation kan mycket väl ord komma som man kanske inte ens menar i stundens hetta. TS verkar ju själv ha sagt att dom har löst den biten, så vad är då problemet med det? Har svårt att tänka mig att inte nån annan person i världen har slängt ur sig nåt man ångrar i olika lägen.. Jag är iallafall inte perfekt
TS var kvinnans man lika hemsk eller är det "bara" hon som beter sig så illa? För är det bara hon så kan du ju tex bjuda hem mannen och skarpt säga ifrån att hon icke är välkommen om kontakt med honom önskas vill säga. Skulle hon dyka upp också så är det bara att tala om att hon minsann inte kommer innaför din tröskel. (Jag vet, lätt att skriva svårt kanske att efterleva). Hoppas dock innerligt att er sits går att lösa så smärtfritt som möjligt.
Kram