• Sista babyn

Hur kan man mobba små barn?

Ja som texten lyder. Min mans morbror har en tjej och hon trakaserar mina barn som f*n.
    Fattar inte varför.
    Dom har sj, en dotter på 8 mån. som är frisk och välskapt.

Mina barn 2 år och 1 år får inte vara i närheten av henne och hennes dotter närf hon är ute på landet. Hon låsas ven om att hon är mycket finare än oss andra. Min mans släkt vågar inget säja varken på skoj el säja att hon gör fel till henne.
    Men mig kan dom både skoja och tillrätta visa om jag gör fel. och det är lugnt för mig.
    Känner mig som ett svart får som bara ska ta imot och vara tyst. Helst ska jag inte existera.

Men jag är ledsen tyvärr gör jag det. Jag hr barn ihop med en ifrån eran släkt och är gift med honom så det är bara att gilla läget.

Jag fick en förlossningsdepprition med min minsta flicka och då var hon som värst med sina trakaserier om att lillan bara skrek och hon kunde aldrig vara ute hos sin särbo för vi var där med våra barn mm.

Nu börjar jag tröttna men får inget säja utan då blir jag bara sur. Så resultatet blir M sitter på sin pedistal och jg ska bara hålla tjäften.

För hon vet och gör allt bäst.

Till på råga på allt går hon och gnäller att han inte köpte ny bil när dom blev ihop en Jeep Cheroke samt sålt av med sin skog för att bygga upp en 2 miljons villa, så det duger åt henne, Vet inte hur mycket skit jag har fått av den människan för att hans syskon inte bygger om huset samt köper ny bil åt hennes särbo.

JAG HAR BÖRJAT TRÖTTNA....

Så just nu pendlar det imellan skillsmässa eller inte.

Min man vågar inte prata med sin morbror med särbo.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:43
    Ber om ursäkt om ni inte hänger med i tråden men jag är så upprörd måste skriva av mig lite

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:49
    skall även till lägga att jag är den ända som säjer ifrån men då blir det ett j''''a liv och jag är otrevlig,tjurskallig mm.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 00:30
    Jag och min man har bestämt oss i stort sätt för skilsmässa. Han tycker att trakaseringar är okej

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 08:15
    Han fick ett ultimatum i natt. Landet eller mig. Jag tänker inte fortsätta låta mina barn råka illa ut pga denna människa.

I morse kom ett surt svar han valde mig och skall alltid stanna hemma.

Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.

Är så arg, på denna människa.

Även om jag älskar min man väldigt mycket så går alltid mina barn före.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:58
    Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där.

• Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:13:23 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:54:40 följande:
    Du hotade med skillsmässa!Barnen har rätt till sin släkt, det är en person som är dum
    [/citat]

har aldrig nekat barnen släktenn inte min man heller. bara att vi inte åker ut till landet där hon gämt är.
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:04:34 följande:
    [citat]
    Jag förstår inte heller det faktiskt trots att jag läst tråden
    i lördags kastade hon saker så det träffade ögat på min äldsta flicka och hon bad aldrig om ursäkt.
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:20:49 följande:
    i lördags kastade hon saker så det träffade ögat på min äldsta flicka och hon bad aldrig om ursäkt.
    Vad gjorde du/ni då? Om svaret blir inget, VARFÖR har hon denna upphöjda status i familjen?
  • Sista babyn

när vi var ute och gick (Jag är oxå överviktig så inget om det) Men hon är oå överviktig så det var värr jobbigt för henne än för mig att gå den skogspromenaden vid ett tillfälle fälde hon min dotter så hon ramlade och slog sig illa och sukade och gick förbi. inte hjälpte henne upp el nått fast hon ramlat imellan 2 stenar

• SaramedM

Jag hoppas ni sa till henne rejält och försvarade era barn
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:22:54 följande:

när vi var ute och gick (Jag är oxå överviktig så inget om det) Men hon är oå överviktig så det var värr jobbigt för henne än för mig att gå den skogspromenaden vid ett tillfälle fälde hon min dotter så hon ramlade och slog sig illa och sukade och gick förbi. inte hjälpte henne upp el nått fast hon ramlat imellan 2 stenar
    Så hon puttade omkull henne med flit?
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:22:39 följande:
    Vad gjorde du/ni då? Om svaret blir inget, VARFÖR har hon denna upphöjda status i familjen?
    Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.

Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
  • Flavia

Usch, verkar vara en ruskigt obehaglig människa, skulle inte heller velat att mina barn var i närheten av en sådan. Hoppas att ni kan få till det på nåt bra sätt. Lycka till

• SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:25:20 följande:

Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
    Varför gjorde du det?
    Det är ju ditt ansvar att säga ifrån också!
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:25:20 följande:
    Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
    Men sluta, varför skulle man ta en sån order? När någon gör illa ens BARN?
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:23:47 följande:
    Jag hoppas ni sa till henne rejält och försvarade era barn
    Ja det gjorde jag men jag var ju bara larvig som detn hete
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?