Inlägg från: AnnaKlara |Visa alla inlägg
  • AnnaKlara

Hur kan man mobba små barn?

Men herregud, läser jag rätt, du överväger skilsmässa på grund av denna människa? Du tycker inte det vore bättre att typ....ge henne en präktig skalle på näsan, eller nejje vad säger jag, jag menar förstås PRATA med henne?

• AnnaKlara

Men alltså, gör det. Okej, du måste inte just skalla men kör upp henne mot en vägg, se jävligt crazy ut och väs "nu skärper du dig, annars knasar det rejält, beatch".

Jag har sett det funka! På TV såklart

• AnnaKlara

Men varför inte säga åt henne när hon beter sig illa mot barnen...? Ok, det andra om vad för bil de köper och hur de spenderar sina pengar tycker jag faktiskt är ovidkommande, men om någon beter sig illa mot ens barn måste man ju sätta ner foten.

• AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:58:24 följande:
    Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där. grejen med bilen och huset det har inte jag med att göra och det har jag sagt men att begära att hans syskon och jag och min man skall köpa bil samt bygga en 2 miljonsvilla till honom hallå? hur tänker hon?
    Jamen det är väl bara att skratta henne i ansiktet om hon tillochmed tycker att det är NI som ska stå för det.
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:00:20 följande:
    Är det bättre med 2 barn som inte vågar göra något? Inte vågar gå en meter?
    Men exakt vad är det hon gör emot dem? Har ingen någonsin sagt något??
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:20:49 följande:
    i lördags kastade hon saker så det träffade ögat på min äldsta flicka och hon bad aldrig om ursäkt.
    Vad gjorde du/ni då? Om svaret blir inget, VARFÖR har hon denna upphöjda status i familjen?
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:25:20 följande:
    Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
    Men sluta, varför skulle man ta en sån order? När någon gör illa ens BARN?
  • AnnaKlara

Vad var det hon kastade då? Hur gick det med ögat? Är det INGEN annan som tycker att hennes beteende är konstigt?

Inledningsvis var det en knäpp människa, nu börjar det ju låta masspsykos...

• AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:
    Tack en som förstår hur jag känner
    Jag tror de flesta förstår hur du känner men kanske inte så mycket hur du agerar.
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:35:48 följande:
    en plåt bil leksak som hennes dotter satt med i munnen. Jo det var rött ett tag och jag sköljde det i kallt vatten men hon hade ont och var ledsen. och som vanligt bryde sig ingen. jag sa inget då utan fick bråttom ut till toan och kolla ögat
    Sa du inget sen heller? "När du kastade den där kom den i hennes öga, jag tycker att det minsta man gör är att be om förlåt"?
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:41:32 följande:
    precis. fast vissa har hakat upp sig på att jag begär skillsmässa om det inte ändrar sig. För jag sätter mina barn i första hand
    Men hur skulle en skilsmässa hjälpa menar du?
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:49:10 följande:
    Han är inte hemma på vecorna utan bara helgerna, Och då har han barnen sj på helgerna så då kan man fixa så att den där människan inte får komma i kontakt med mina barn
    Jag fattar inte hur du menar. Varför skulle en skilsmässa innebära något bra för barnen?!
  • AnnaKlara
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:54:08 följande:
    För dom blir det ingen skilland. Jag är ensam på veckorna pch ibl även på helgerna då han ska slå.hålls i skogen och en j-a massa annat på en gård som inte är våran. Vi har själva ett hurs sm är i behov av renovering.Om vi skiljer oss kan jag fixa via familjerätten att hon inte få ha kontakt med barnen
    Alltså, det lär bli ganska svårt....
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?