Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Raggare Del 6

yossis skrev 2008-08-04 20:13:08 följande:
    Vi är inte med. Tänker mer på TT:s fina utkabling om nyheeten att polisen tagit 15 rattfyllor på 8000 (!) blåsprov under Power, att polisen 3 dagar efter Power tar 4 Svensson-rattfyllor utanför IKEA i samma stad under 1 timme näms inte alls i dagspressen, det är normalt.
    Ush. Snacka inte om det. I vår dagstidning stod det ca 10 rader om Power Meet. Typ att det var en stökig motorfest med fylla osv osv. En liten bild där polisen tog någon för bråk eller liknande. Inte ett enda positivt ord. Vi kokade och tänkte säga upp tidningen.
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-04 21:00:34 följande:
    Jag har faktiskt en ryggbild i ett nummer av Americar för flera år sedan
    Vad gör det då oss till? *tänker* Liiiite kändisar måste vi ju vara!
  • AlexandraK

Tack alla! =)

Jag har bf 31 januari. Har gått 14 veckor. Lååång tid kvar - men en bit på vägen.

Haha, Ullis. Du får nog passa dig!

• AlexandraK
    Svar på #494
    Tack. =) Då hoppas vi att det smittar av sig till dig - om du vill förstås!

Hoppas den går igenom!! Jag ska besiktiga en cheva van i morrn. *håller tummarna* Tjäna pengar på den så vi kan renovera badrummet!
  • AlexandraK
    Svar på #498
    Hehe... Så var det för mig. Sååå ont i brösten OCH illamående. Helt 100 % säker på att jag var gravid. Flera ggr. Sen när jag väl är det - känner jag knappt ngt.
  • AlexandraK

Min bes gick sisådär... Några tvåor. Typ bromsrör o lite sånt. Men de ordnar sig. Tur man inte får rost-anmärkningar.

• AlexandraK
    Svar på #502
    Ojdå! Det var inte illa det! En flaska whiskey e ju inte fy skam! =) Det lär han uppskatta!
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-08 13:48:22 följande:
    Äsch skit oxå - det blev ingen besiktning idag. Nu pissregnar det ute med och vädret är bara så antiglidarväder som bara går
    Va synd... =/
    Nope, inget glidarväder idag. Men ändå skulle farsan sno min Pontiac o handla färg. Undra om jag var nervös... Han kunde knappt starta bilen. Var sååå orolig för honom - att han skulle bli skadad. Ja, bilen alltså!
  • AlexandraK
    Tésan skrev 2008-08-08 21:49:27 följande:
    å jag är bara i vecka 9 :-/Nu har vi power tidningen, vem var med och  vart?
    Jag var nästan precis i v 9! Det går fort. =) När har du bf?
    Jag är med i tidningen. Hmm... eller ja - min vackra rygg i alla fall och mina två kompisar. Ska kolla vilken sida i morrn!
  • AlexandraK
    Tésan skrev 2008-08-10 20:15:10 följande:
    ahaaaa!! såg nu hade ni ett trevligt samtalsämne?
    Hehe. Som alltid.
Svar på tråden Raggare Del 6