Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Raggare Del 6

yossis skrev 2008-06-16 19:13:20 följande:
    Blir så less på folk som inte kan skilja på ditt & mitt. Jag har lagt undan liten pengar att shoppa för men det är sällan jag hittar något wow det här vill jag ha.
    Jag älskar att gå på marknaden men jag brukar inte heller hitta ngt speciellt. Förra året köpte jag en regskylt med vårt efternamn och mannen köpte luddiga tärningar. Det var allt.
  • AlexandraK
    Ullis69 skrev 2008-06-18 08:15:23 följande:
    Ska Alla göra under midsommar då???
    Det blir att åka till Blekinge och fira i en stuga utan el och vatten. Vi blir nog sådär 16 personer. En massa midsommarmat, bad (om det är tillräckligt varmt) och annat skoj!
  • AlexandraK

*skrattar åt mig själv*

Igår hjälpte jag till i garaget med Lemansen i ca 3 timmar. Med lite allt möjligt... Det är inte ofta det händer - och vad resulterade det i? Världens träningsvärk! Men det tänker jag INTE berätta för min man!

• AlexandraK
    Svar på #194
    Absolut. Idag hjälpte jag till nån timme också... Jag kommer nog inte kunna gå i morgon.
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-06-22 17:24:33 följande:
    Hmm ja, jag känner mej lite halvsur för det blir inget V-rås för vår del och då känner man sej lite halvt utanför just nu
    Varför inte?!
  • AlexandraK
    Svar på #214
    Förstår er. Hade antagligen inte heller åkt dit utan jänkare... =/ Sörjer med dig.
  • AlexandraK
    Nilla21 skrev 2008-06-26 16:01:18 följande:
    Hej *tittar in* det är första året för mig o min karl att åka på cruising köpte bil i januari och har fixat på den mycket... är lite nervös inför västerås och hoppas allt går bra... :Pförresten har en dodge aspen 76 :D
    Välkommen!

Det kommer säkert gå bra på power meet!
  • AlexandraK

var har ni era bilar försäkrade? ska leta försäkring till lemansen o brukar ringa runt till olika bolag... ska ringa trygg hansa, länsförsäkringar & folksam. några andra försla`g?

Svar på tråden Raggare Del 6