Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK
    SandraEdin skrev 2008-07-27 10:22:07 följande:
    Jag vill också åka på CCW! Men eftersom jag hade BF för en vecka sen är det nog ingen bra idé. Men nästa år :)
    Oj! Så den lill* har inte kommit ut än? Kan inte vara lätt för dig i denna värmen!
  • AlexandraK
    yossis skrev 2008-08-04 18:02:30 följande:
    Någon som läst senaste Power ?
    Jag har... =) O vi e med! E ni med?

-------------

Guud vilken bra fru jag är! *skryter*
    Mannen har ju ordnat ett fikarum i garaget men som har sett ut som f*n. Skitigt o dant. Han har jättemycket att göra. Är det inte huset - är det ngt med bilarna o hans fikarum har satts åt sidan. Så jag ordnade det idag! Sopade, städade och fixade med allt. Hyllor är uppe, klocka på plats. Snacka om att han blev glad när han kom hem! Nu kan ju rummet användas!
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-04 18:58:29 följande:
    Med all rätt - vad duktig du har varit. Vissa saker vet man liksom redan innan att de kommer bli glada över
    Tack! Ja, jag visste att han skulle bli glad. Och han är så snäll mot mig så jag gjorde det mer än gärna.
    Men är det inte komiskt?! Mitt hus behöver städas - här är driver med hundhår. Men fikarummet? Kliniskt rent!!
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-04 19:05:51 följande:
    Men det är oxå märkligt hur vissa ställen är mycket roligare att städa på än andra
    Helt klart! Ska vi städa varandras hus?
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-04 19:08:53 följande:
    Jamen typ så
    Ush ja, tänk om man bara ääälskade att städa sitt hus. Det hade varit toppen!
    Zimlis skrev 2008-08-04 19:13:07 följande:
    Alexxia: Vilken sida i Power är ni med på?? Måste ju gå och glo lite
    På sidan 68 står jag o mina kompisar o pratar med polisen om deras fartkameror. Jag har rosa linne! =)
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-08-04 20:17:12 följande:
    Fin rygg
    HAHA! TACK! Men vi är me i alla fall - inte dåligt det. Haha...
Svar på tråden Raggare Del 6