• Zimlis

Raggare Del 6

Yes - nu drar jag/vi t västkusten

• Zimlis

Hej bejbs Här är det lite på bättringsvägen i bilväg.

Har kommit på att bilen är frusen av sej och går då som en påse nötter, men när den fått upp värmen så blir det mucho bättre Det dröjer dock innan vi vågar lägga in oss i nån längre kö - så när det blir träff el cruisin återstår att se

• Zimlis
    Tésan skrev 2008-06-11 11:32:44 följande:
    kanske ni vill ge mej tips på dekaler? Min pilsnerhäck (klickbar)
    Hmm om du har lite tålamod med att pimpa "häcken" så kommer det ju finnas gott om dekaler i V-rås
    *jag vill oxå ha en cab*
  • Zimlis
    Tésan skrev 2008-06-11 11:52:20 följande:
    får nog göra de så här såg den ut innan "puckot" drog bort alla märken
    Känner mej manad att scanna in en bild på vår bil innan den blev av med större delen av sina dekaler - jag säger till när det är gjort.

Fast vi hade inget val - försäkringsbolaget ville inte registrera den pga att den såg FÖR raceaktig ut med alla dekaler *hmm*
  • Zimlis
    Ullis69 skrev 2008-06-20 07:24:30 följande:
    Zchimla: Trevligt o se dig i tråden igen Önskar oxå alla en  TREVLIG MIDSOMMAR  
    Hmm ja, jag känner mej lite halvsur för det blir inget V-rås för vår del och då känner man sej lite halvt utanför just nu
  • Zimlis

Alexxia och Ullis: Sambon tycker det är pisstråkigt att åka dit utan bil - visst är det skoj att gå omkring, men det känns surt att inte ha åkt jänk dit, så han vill inte.
    Sen nu när jag jobbar så hade det typ bara vart lördagen som vart aktuellt.

Han fyller år dagarna innan så vi ska ha hit lite folk på lördagen istället - de bjuder ut oss Ahh lyx att slippa tänka på att fixa middag.

• Zimlis
    AlexandraK skrev 2008-06-23 19:35:06 följande:
    Svar på #214Förstår er. Hade antagligen inte heller åkt dit utan jänkare... =/ Sörjer med dig.
    Tack - vi har provat att vara där utan jänk, typ innan vi hade jänk och nu när man har så känns det ungefär lika kul som att gå omkring supergodissugen i en godisbutik utan pengar
  • Zimlis
    Bellan85 skrev 2008-06-24 17:24:41 följande:
    Ska inte heller till Västerås Ska vi trösta varandra
    Japp *kramar om*
  • Zimlis
    yossis skrev 2008-06-25 17:39:27 följande:
    Nedräkningen pågår för fullt. Har skrivit en liten shopping lista om vad vi måste ha till husvagnen innan vi åker på onsdag, så på måndag ska det fixas.
    Intalar mej själv att jag inte är avundsjuk!!! Snälla du kan väl iaf tänka på mej när ni åker - då sitter jag nämligen på jobbet och slavar
Svar på tråden Raggare Del 6