Ullis69 skrev 2008-05-29 18:25:06 följande:
Kul att se lite fler "oldisar" kika in! Skönt ni fick penicillin till slut Bellan! Kan bli riktigt långdraget annars, skonad själv men har flera familjer runt mig som uslats hur länge som helst.
Jo, nog kan de vara äckliga, men faktiskt mest vid magsjuka som sagt, iaf när bäbistiden e över. (avskyr doften av välling o tillägg, DET e äckligt de )Då var det ung. som jag misstänkte med transportledarskapet, finns det jobb sen? Själv börjar jag bli expert på att utbilda mig "fel"... Både gymnasie- o högskoleutbildningen hade 100% säkerhet till jobb när jag började läsa, men den där säkerheten försvann ca 1/2året INNAN jag blev klar båda ggr... Snart 40 o har aldrig haft ett "riktigt" jobb, bara långvik o tillfälliga tjänster (som nu). Bilräkningar e dyra men bromsar E bra...Vi väntar USA-leverans inom ett par veckor (om man nu törs tro...), den fick korsa atlanten i en bekants container, kommer att bli SÅ snyggt med ny inredning (om det kommer rätt vill säga....). Så nu MÅSTE det bli ordning på motorn!
Nu ska vi inhandla en ny förgasare - det är den som är boven i dramat.. Skulle det inte bero på den, så ska jag äta upp mina trosor.
Det är egentligen inget fel på förgasaren alls - den är bara utformad för en motor med betydligt fler pållar i än vad vår har