• Zimlis

Raggare Del 6

Tésan skrev 2008-05-26 16:01:17 följande:
    (Hittade inte någon del 6 så jag tog mej fria händer )
    Gjorde du rätt i
  • Zimlis
    Tésan skrev 2008-05-26 16:05:25 följande:
    *puh* tur de då
    Ja Bellan har ju inte vart online på länge... Har säkert fullt upp med raggardottern
  • Zimlis
    Tésan skrev 2008-05-26 16:10:23 följande:
    JA och jag bara kopierade hennes text, så länken till raggarklubben stämmer ju inte riktigt att ja e me i den alltså
    Ja jag såg detta.. nästa tråd får vi stava lite rätt i, typ Välkomnar - med ett "m"
  • Zimlis
    Tésan skrev 2008-05-26 16:13:12 följande:
    jahaaaa hahaha de såg jag inte ens
    *erkänner* det är först nu jag uppmärksammat det Jag har nog inte läst ts så noga innan
  • Zimlis
    Tésan skrev 2008-05-26 16:16:09 följande:
    neää inte ja heller  tur att de flesta förstår iaf då
    Precis, budskapet går ju fram
  • Zimlis
    Moparwoman skrev 2008-05-26 16:44:05 följande:
    Hej!Har redan hittat er. Skriver itne så mycket men läser nog allt.. I tisdags morse kom vår andra lilla!? (57 cm lång/4310 gr) raggarson.. Nu står gubben och tvättar av Darten för han och den stora raggarsonen ska på måndagsträff i kväll.Jag o lilleman får hålla oss hemma ett tag till.
    Grattis grattis till raggarson nr2
  • Zimlis
    Ullis69 skrev 2008-05-26 17:14:06 följande:
    Tack tjejer! Trevligt att båda tänkte på mig O inte ens skolfröken har upptäckt det överflödiga m:et.....  Men e ju matteföken o inte behörig i svenska (egentligen), skyller på deGRATTIS! Moparwoman till den redige raggarsonen! (skulle haft nån jänkare som bild me, kanske skulle önska )Eländesvisan med vår motor fortsätter.... Nya (men för vassa) kammen sattes i i helgen MEN surrpellen på Persåkers har skickat lite andra felaktiga grejer med, tex moparventiler, visade det sig, måste fått hjärnsläpp när sambon ringde. + att lite annat krånglat. Tror inte sambon varit så less på nått någonsin. Smeks myyyycket medhårs här hemma nu.....
    Hahahahaha ja men det fååår man skylla på.

Ja det strular ju här med - och sambon sa senast i förmiddags att han orkar inte med mer Men det blir ju så, man tröttnar när det bara strular.. men jag vet ju att när det funkar så kommer det bli jättebra
  • Zimlis
    Ullis69 skrev 2008-05-26 19:13:59 följande:
    Just det! Undrar bara hur man bäst får i det i skallen på dem? Ska trösta med att han inte är ensam... Undrar om det ingåtts nån hemlig pakt mot oss nånstans?
    Åhhh ja det undrar jag med.. Jag har lite sluttentor framför mej, men när de är avklarade så skajag bo i garaget med honom och putsa och göra lite sånt som jag kan hjälpa till med Det kanske hjälper lite iaf

Ska oxå trösta han med att det finns fler som det bråkar för - tror med på det där med hemlig pakt..
  • Zimlis
    Ullis69 skrev 2008-05-26 20:44:36 följande:
    Hjälpa till ja... Tänk om det funkade, nu kan man knappt sätta foten innanför portarna utan småkryp ikring  Saknar garagetimmarna man gjorde "prebabies" *drömmer om en stor verkstad på gården* Om bileländet bara slutade krångla så skulle vi kanske få tid, pengar o ORK över till att ta tag i sånt.... Bara att knalla dit efter att hon somnat, med en bra babywatch i fickan. "Sommarlov vi väntar på" Sluttentor, vad ska du bli när du blir stor då?
    Usch för småkryp *bläää*

Jag ska bli transportledare när jag blir stor *nickar*

Jo men just nu så äter ju för fan biljäveln upp alla pengar *ursäktar svordomarna, men de känns befogade*
    Jag vill ju ut och resa - *surar på bileländet*
  • Zimlis
    Borntobewild skrev 2008-05-27 13:49:36 följande:
    Nej men va hitta jag här:DTrevligt med lite raggare!Nån som ska till hässleholm på lördag?
    Vi skulle OM inte sambon jobbat då Hässleholm är ju typ en av de bästa och det är ALLTID superbra väder
Svar på tråden Raggare Del 6