• yossis

Raggare Del 6

Igår blev det en tur i Impalan, va in & åt kvällsmat & sen tog vi en efterrätts glass på Lappens. Kommer bli en vända idag med skulle jag tro, vädret är ju såå underbart

• yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-06 12:56:13 följande:
    Käre sambon har tröttnat på den efter 10år och vi har ju chargern oxå som vi får plats med barnen i så den är ju en bättre "familjebil". Men jag kommer sakna mustangen enormt för den är så sjuktkul att köra. Jag ser ut så här     när jag sitter bakom ratten. Fast chargern är ju inte sämre den, den går väl egentligen värre så det är väl en vanesak,kommer alldeles säkert trivas lika bra med den. Hoppas att ni hade det skönt igår, jag är inget avundsjuk alls.
    Själv satt jag på ballkongen med en kall öl och tittade på solnedgången med min älskling
    Jasså, J har tröttnat efter 10 år, svårt att tro men som sagt livet går vidare.
    Lät ju inte helt fel med en öl på balkongen & titta på den vackra solnedgången över Siljan *avis* alltd när vi åker till R-vik så vill jag att vi ska åka över Falun, för när vi kommer ner i Söderås backen & siljan visar sig är det så hisnande vacker & jag känner mig "hemma"
    Ullis69 skrev 2008-06-06 11:19:08 följande:
    *grön av avund*
    Får hoppas att S får lite inspiration snart igen så ni kommer med till V-ås, kanske det han behöver.
  • yossis
    Zimlis skrev 2008-06-06 14:37:14 följande:
    Yes - nu drar jag/vi t västkusten
    Nice, ha så trevligt
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-06-07 09:34:42 följande:
    yossis: tack för titten, blev myyycket klokare så nu ska vi väl ta tag i allt (annars tjatas nog öronen av kan jag tro )
    Hoppas ni får det kul på bröllopet!
    Tänka sig.... Åkte Chevelle i går
    Bilgudarna måste ha blidgas av nått, för en stund iaf *väntar på nästa moras*
    Va så lite så, T har blivit så stor. Vädret kunde ju inte blivit bättre för ett bröllop om jag säger så, nu ska vi äta lite & packa sen ska vi åka vid lunch.

Jasså, ni kom ut på en liten vända igår i Chevellen, va roligt hoppas ni får lite medvind nu då.
  • yossis

Circus Larsson: Nu har jag med varit in & kollat in Brolle, han är läcker.

Tésan: vi kommer nog att bo i Hallstahammar i husvagnen, har gjort det dom senaste 2 åren. Men sambo är lite sugen på Johannisberg men jag vet inte om jag är så pigg på det. Hur & vart ska ni bo ?

• yossis
    Tésan skrev 2008-06-11 11:17:33 följande:
    Nån som har tips på billiga bildekaker? tradera hade några men jag vill ha meeeer
    Har du sökt på google ?
  • yossis
    Tésan skrev 2008-06-13 23:24:42 följande:
    ska snart svara på alla inlägg men måste bara tipsa er om en sida www.raggarprylar.se  naaajs!!
    Va i & kikade runt, hittade en sak jag vill ha - den pipetarutiga sminkväskan
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-14 16:35:01 följande:
      Jag blev helt såld på sminkväskan, den rosa tärningen. VILL HA!!!!!!!!!!!!!Måste önska mig en sån av gubben.
    Jag gillade den rosa & den pipetarutiga, men gillade den pipetarutiga snäppet bättre, så jag ska köpa mig en sån så är det bara.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-06-16 08:49:17 följande:
    yossis: tack för senast Det hade de gjort bra! (kom hem 6.... *gäsp*)
    Verkligen, det får vi göra om vid något tillfälle. Kan tro att ni va trötta igår om ni trillade hem kl.06, själv var man i säng halv 3 & var helt slut hela dagen igår.

Nu ska vi bara överleva midsommar, sen är det inte många dagar kvar till semestern & Power.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-16 18:26:11 följande:
    Måste köpa nya ventilhattar till barnvagnen, har haft 4 st 8 balls men nån klåfingring person snodde dom i vintras när vagnen stod på dagis
    Blir så less på folk som inte kan skilja på ditt & mitt.

Jag har lagt undan liten pengar att shoppa för men det är sällan jag hittar något wow det här vill jag ha.
Svar på tråden Raggare Del 6