• yossis

Raggare Del 6

AlexandraK skrev 2008-08-04 18:47:39 följande:
    Jag har... =) O vi e med! E ni med?
    Vi är inte med.
    Tänker mer på TT:s fina utkabling om nyheeten att polisen tagit 15 rattfyllor på 8000 (!) blåsprov under Power, att polisen 3 dagar efter Power tar 4 Svensson-rattfyllor utanför IKEA i samma stad under 1 timme näms inte alls i dagspressen, det är normalt.
  • yossis

När vi rullade hemåt på söndags förmiddagen så hade vi 5-6 Svensson bilar före oss i kön på vägen utanför campingen, dom fick rulla förbi polisen som hade blåskontroll men dom stoppar oss för vi åker Jänkare Skrikandes vem säger att förarna i Svenson bilarna är nyktra ?!
    Ska man ha blåskontroll så ska man f*n testa alla förare vare sig dom kör volvo, saab, riskokare eller vad det nu kan vara eller jänkare, inte bara Jänkarna det är diskriminerande.

• yossis

Vi är visst med på en del kort på en sida om M hittade på nätet, se om jag kan luska fram länken så kanske vi hittar fler som vi känner igen.

• yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-05 09:45:01 följande:
    Gör det *nyfiken* Har oxå surfat runt o letat kort men utan framgång ännu... (Appropå länk, kom ihåg klänninglänken. MÅSTE beställa så fort de får igång sidan. Men helt yr på vilken jag ska ha, har sett en del på stan o jisses vad olika de ter sig beroende på om man ser dem på nån annan eller på sig själv )
    Här kommer den ullis, www.outsiderclassic.se
    Under uppbyggnad än men såå fina klänningar, köpte mig en turkos prickig på Power som jag tycker så mycket om, provad en rosa när vi var på ccw men då hade jag inte plånboken med mig.
  • yossis
    Tésan skrev 2008-08-05 17:35:40 följande:
    Ursäkta för att jag inte varit aktiv i tråden sedan PBM men så här ligger de till..Kom hem från Västerås  på söndagen, var sliten som tusan.. Trött alltså JÄTTE trött!På måndagen var jag ff trött och hade illamående som var nästan värre än söndagen. Jag låg nästan hela dagen. Hade tråkigt så jag kollade i min kalender för att fördriva lite tid, så jag kollade upp när de var dags för mens.. Oj.. de var visst dags för den för några dagar sedan.. Jag blev jäkligt orolig och sån tur var så hade jag gravtest hemme, så jag kollade naturligtvis upp.Å vad händer? tja om inte ett possitivt svar Chockad var förnamnet sen kom ångesten, jag hde ju trots allt festat i 4 dagar Men men, vi bestämde oss för att behålla så nu är jag gravid i vecka 9 och mår lite små illa och är trött.Jag har inte haft mycket ork framför datorn mer än att jag photoshoppat lite grann Så här såg de iaf ut (klickis)
    Grattis till knoddisen !
  • yossis
    AlexandraK skrev 2008-08-06 12:08:24 följande:
    Svar på #479GRATTIS TÉSAN!Då kanske jag också kan passa på... =) Är också gravid.
    Grattis Alexxia
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-09 10:15:13 följande:
    yossis: blev det nått Beautytown igår? Skippade, mkt pga vädret men kvällen blev ju fin, typiskt!!!

Nån som beger sig till Älvdalen eller Stockholm o Barkarby idag då? Vi hade planerat för nåndera (ant S-holm) tidigare men de blev svensexa för svågern idag så sambon blev lite upptagen...
    MÅSTE komma ihåg o köpa Power idag!
    Blev ingen crusing igår för oss, vädret kändes lite för ostadigt för att åka ner, funderade på att åka ner till Barkaby idag men vi har en del att fixa här hemma + att det ev. kunde komma regn framåt kvällen.
    Men någon mer crusing blir det i år innan Impalan får vinter vila.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-10 19:10:49 följande:
    Har just inspekterat nya Power. Blev nästan slagsmål om den Lika kul varje år 
    Hittade Alexxia ganska omgående men även yossis m sällskap på en cruisingbild från Sjöhagsvägen. Så ni var visst med yossis 
    Annars var det dåligt me "kändisar" bortsett från Järruds såklart o från några bilar jag fastnat för o inte sett förren iår.
    Jasså, du hittade en bild på oss då måste jag genast kolla *springer & hämtar den* vi som luslästen flera gånger. *hitta bilden* Skrattande
  • yossis

Circus Larsson: Fick du igång plattången igen efter L:s lilla hyss ?

• yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-11 10:17:31 följande:
    yossis: hittat er? s 51 mitt i cruisingkön annars...
    Jodå jag hittade oss, M tyckte ni var duktiga som såg oss. Själva har vi missat oss trotts att vi läst den flera gånger sen den kom med posten.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-11 10:24:31 följande:
    yossis: ska inte ta åt mig äran... Men det berodde BARA på att jag förlorade striden om första kiken
    Jasså du slogs inte för din kvinliga rätt "damerna först" *s*
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-11 10:39:48 följande:
    Nja, snällheten tog överhanden... Var ju faktiskt han som masade sig ner t byn o köpte. Jag har ju gömt alla tusen ggr jag varit o handlat.
    Då får man stå sitt kast helt enkelt.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-08-12 19:50:08 följande:
    Yossis: Jorå plattången funkar Tur     det för den kommer användas den 30.e då Brolle spelar i rättvik   Dräggel kväll
    Dreggla åt mig med & ta massa kort på snyggingen Va bra, annars hade nog mammas stubin blivit lite kortare *s*

Någon som ska på Borlänge crusingen på fredag ?
    Vi kommer nog ta oss en tur dit, brukar ju vara trevligt.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-15 09:54:48 följande:
    yossis: ngra fynd igår? Jag måste upp en gång till innan allt e köpt inför nästa helg. Hittade iaf ursnygga sandaletter på superrea
    Blir Borlänge ikväll, ser ut att bli  kors i taket! O vädret ser ut att tillåta en tur till Hofors i morrn, även om jag HELST skulle åka till Uppsala...
    Inga fynd igår, har fått shopping förbund Oskyldig ett tag fram över.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-20 12:19:30 följande:
    Shoppat då då?
    Blev de Borlänge by night sen eller? Ganska skönt att åka hem o söva övertrött monster i bilen kan jag säga  Blev Hofors på lördan oxå har du kanske hört, lite men trevligt! Killarna klagade på förlite bilar, men va katten, vad kan man kräva av en liten byhåla lixom...Nu sitter ÄNTLIGEN en ny (egen) förgasare på bilen o den går sååå bra (peppar peppar, törs knappt säga det). Varför handlade vi inte nytt från början för... *efterklok*
    Jag har inte handlat något speciellt men jag måste spara lite pengar fram över.

Vi rullade hemåt strax efter att vi skildes åt, tog en snoa till men sen kände vi att det räckte då vi hade hela lördagen fullbokad - barnkalas & kvarters fest bla innan grabbarna drog till Hofors i HGV:n.

Inte lätt att vara efter klok heller, ibland så undrar man om man tänkte över huvudtaget när man höll på.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-08-23 00:08:24 följande:
    yossis: tänkte du gjort nån hejdlös klänningbeställning el nått 
    *s* om det ändå vore så, hade ju inte varit helt fel med en rosa klänning men det får bli till nästa sommar.

Får hoppas att vädret är på er sida idag när ni är på bröllop.
Svar på tråden Raggare Del 6