-
Va kul att ni åker egen bil i årUllis69 skrev 2008-06-26 08:48:59 följande:Egen jänk är inte ett krav för ett bra Powermeet, räcker gott o väl med att "åka med", o i värsta fall så duger det med att bara vara där! Det har jag kommit fram till gm åren eftersom jag provat alla varianter. Men helt klart! Bäst är egen bil, O DE HAR VI I ÅR!!! *jippie* efter 2 somrars elände... Nu mantrar jag bara "måste hålla, måste hålla" *håller tummarna så de är blå*Zchimla: du kommer att vara omtänkt, LOVAR!
-
Ullis69 skrev 2008-06-26 08:59:05 följande:Blir Hallsta som vanligt, har inte hört något annat. Ni då ?Mhmmm, tror knappt det själv (o än kan nått hända )
Har ni bestämt er för boende? -
Vi har våran försäkrad hos Länsförsäkringar - entusisast, vet dock inte vad vi betalar.
-
Här är en till som håller på att smygpacka, Kiwi (kaninen) blir så sur när matte & husse åker bort ett par dagar.Ullis69 skrev 2008-06-30 09:24:26 följande:Nu börjar det dra ihop sig! Vi smygpackar husvagnen för fullt Törs inte chansa på att minstingen kommer på att det är med den o raggarbilen vi ska åka. Att vi åker bort går bra men att åka med dem... Oj oj, vad det inte skulle gå bra...
Håller på att städa stamtidigt som jag plockar ihop saker som skamed till V-ås, förstår inte hur det kan bli så rörit här hemma hela tiden -
Imorrn åker vi !
Idag ska jag städa husvagnen så den är fräch & fin. Sambon & svågerna ska fortsätta skruva bil idag (Bröderna Backlund syndromet *s*) sen är det bara att packa som är kvar att göra ikväll.
Ullis69: Hur går det för er ?
Har S börjar misstänka något ? -
Ullis69: Vi kommer med våran vagn (jag, M & T, ev. P & en kompis till henne) sen kommer K med Corvetten & hans syster med sambo upp på torsdagen med egen vagn.
Blev inga "kaniner" till bebben, tyvärr bättre lycka nästa gång.
Nu ska vi luncha sen är det städa husvagn som gäller för min del, sen ska det packas. -
Ullis69: Inga Dräckebor i år, M jobbar & T får väl ha barnen. Se om F kommer ner med sin Impala en dag men den är inte besiktad så just nu ser det inte ut som dom kommer ner alls i år.
Jasså S har genomskådat er, nu har ni det hett om öronen med andra ord du får muta dom med nått fint "raggar" plagg eller något annat. Bröderna håller på att fixa det sista sen ska dom sänka ner henne & vaxa *kors i taket* sen får vi se om det blir något mer innan vi åker. Jag har iaf städat ur husvagnen så nu lucktar den gott igen + att jag nästan tvättat klart. -
Circus Larsson skrev 2008-07-01 17:14:54 följande:Va trist, antar att det inte är så kul att åka vanlig bil ner bara för att gå på fältet & titta heller. Barnen lär ju stor digga björnparken iaf, det gjorde jag när jag var liten.Fyy vad avundsjuk jag är på er ser inte ut som att vi kommer ner, det ska ju gasas så väldigt varje gång och denna gång så var inte drivern den bästa, 3.e kopplingen på ett år!
SUCK när ska dom lära sig?!
Fast imorgon ska vi ju allafall ut på lite kul med barnen, Orsa Björnpark!!!
Fast det ersätter inte Power Meet -
Håller alla på att förbrilt packa det sista inför Power Meet ?
Jag har tvättat hela dagen så nu är allt rent & tort, nu ska jag bara packa det sista sen ska jag dra igenom huset med damsugaren innan vi går & lägger oss. -
Vart tror ni jag hamnade för ca 1 h sen ?
jo i garaget, då kommer bröderna brothers på att bilen inte ser så snygg ut invändigt, då hon fått sig en tvätt & *hör & häpna* rubb & en vaxning.