Inlägg från: AlexEmmi |Visa alla inlägg
  • AlexEmmi

Bästa mammorna i Vrena!

de där fruktlådorna såg ju smaskiga ut men jag får nog hoppa över...

å jag vill gärna se bilder på er lille prins Clara men ännu hellre i verkligheten jag kanske kan ha fika någon gång nästa vecka så att vi kan ses alla som vill!!! bara inte torsdag för då är jag nog seg och trött efter att ha varit på iron maiden! en dag kvar sen SEMESTER!!

Kram

• AlexEmmi

jag robban och barnen var hurtiga och gick bergarundan imorse(barnen cykla) underbart väder! tänkte att sen ska jag hem och pressa...hmm man ska aldrig tänka så för då blir det det här trista vädret men det är väl typisk svensk sommar...

• AlexEmmi

igår kväll smakade jag och maken min en MYCKET god Pinacolada
    tack maria

• AlexEmmi

halloj
    har varit på Romholmen sen i söndags med husvagnen! Supermysigt!
    ska ju med på iron maiden ikväll så tyvärr blir det inge fika för mig imorgon då barnen sover hos svärmor och håkan i stugan i oxelösund... Typiskt för jag skulle jättegärna fika med alla mammor och barn! hoppas ni får det mysigt!

usch hoppas du mår bättre snart jenny och att det INTE är tbe!!

Ha det gott allesammans!

• AlexEmmi

hallå på er
    vad mysigt ni verkar ha det med era fika träffar
    vi har det mysigt i förtältet vaknade av spöregn och det regnar fortfarande
    hoppas på finare väder imorgon!! snart kommer grannarna över och kollar på " vi hade iallafall tur med vädret" klockren film!!

tjao

• AlexEmmi

halloj på er! kom hem i natt från öland! varit på böda camping. Som tur var regnade det bara första dagen sen har det varit strålande sol varje dag bränt mig en aning..

var det fint på djulöcamping maria? vi funderar starkt på att åka dit en sväng!

hejhej...

• AlexEmmi

ja man orkar inte mycket ivärmen... här har det varit kalas!två stolta sexåringar som sover gott efter en mycket bra dag! snart sover mamma och pappa oxå efter all kaos

• AlexEmmi

tackar tackar
    såg söta lilla Nathaniel när han satt och plaska hos gittan i måndags pluddra sådant så
    var på badhuset idag...brukar inte gilla det stället men skulle träffa ett par vänner där...och gillar det ju inte bättre efter det LÅS INTE IN VÄRDESAKER I SKÅPEN!!!! Hade sparkat in tio skåp på herrarnas och självklart hade robban ett av de skåpen...med plånbok,mobil, bilnyckel och hemnycklar i..blev kaos ett tag...me hittade byxorna slängda i soppåsen på toa men alla nycklar iallafall! Men tyvärr var resten borta snorungar och superdålig personal på badet!!

natti natti

• AlexEmmi

ja robban har hållit på för fullt med att spärra allt...tråkigast är nog telefonen,alla nummer mm sen har våran kamera gått sönder så robban fotade barnens kalas med sin telefon

går det att bada vid näset eller är det helt tjockt?

• AlexEmmi

ja det gjorde hon nog en liten tröst..
    ska snart doppa mig i poolen för det är riktigt varmt idag!! här nere står det still!

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!