Inlägg från: AlexEmmi |Visa alla inlägg
  • AlexEmmi

Bästa mammorna i Vrena!

halloj!vi var vid näset redan halv tio igår morse...inte en kotte förrän elva! men det var jätteskönt.jag slängde mig i hela jag  
    vart sent igår för hela familjen så vi vaknade för knappt en timme sen..oj oj vad dan har blivit förstörd! missar ju autionen.
    Ha det bäst!!

• AlexEmmi

gokväll mammorna
    ja trist väder..men när man jobbar gör det inget
    tyvärr brukar det ju vara kallt och tråkigt kring midsommar...då vill ju vi ha sol så vi kan dansa runt stången Någon som ska till folkan då??
    i lördags körde min lilla älskling alexander omkull på cykeln när vi skulle cykla hem hela familjen från farneby. det var nog det läskigaste jag varit med om sen barnen kom!! en stor sten låg på grusvägen som gjorde att han for rakt ner i backen med ansiktet först..har aldrig kastat mig av cykeln så fort! inte sprungit heller tror jag för det var blod i hela ansiktet på honom när jag tog upp honom..inte lätt att hålla tillbaka tårarna för en annan heller. men det läker riktigt bra och det blev som tur var inte några allvarligare skador. när vi skulle hämta cyklarna dagen efter ville han cykla hem, men det ville inte jag...min lilla tuffing!!

nåt positivt med detta väder är ju faktiskt att man kan få undan lite i svinstian här inne!!

HEJA SVERIGE IKVÄLL!!

• AlexEmmi

hur ser ringen ut jenny? klänningen? tell us everything

• AlexEmmi

å jag känner nästan pirret själv jenny!! önskar er en sagolik dag!!

• AlexEmmi

har för en stund sedan gråtit mig igenom "verklighetens tummeliten" bedårande barn!!! någon som såg?

• AlexEmmi

oj klockan tickar och även om jag inte är trött nu så kommer jag att vara det imorgonbitti ska till frissan med barnen

sweet dreams

• AlexEmmi

lotta, han hade lyckligtvis inte aneurysm och gå började han lära sig den lilla sötnosen!
    å fy vad läskigt med ormen!! skönt att han vågade bada ändå!

• AlexEmmi

hi hi..nej förlåt det är aldrig kul att må sådär dåligt dagen efter!! men man har väldigt kul dagen innan
    vi var vid folkan där även många andra var jättemysigt! sedan bar det av hem till oss där vi faktiskt var ute ända fram till småtimmarna. Men det krävdes varmare kläder och insvepta i filtar...tända ljus överallt och en hel del snaps supermysigt!

skulle gärna bjuda hem alla goa mammor hit på en mysig kväll! jag och helena gick en promenad imorse och pratade lite om det bl.a..!! vi var lite sugna på om vi skulle in till stan efteråt allihopa...eller vad säger ni? typ den 4e eller 5e juli? ni kan väl fundera!!

jaha sova och få lite nya krafter inför kommande vecka!

godnatt

• AlexEmmi

å vad härligt clara!! önskar dig ett stort lycka till!håller med maria om att det rycker lite i livmodern..hihi!

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!