• Filips mamma06

Prematurtråd 5 Sthlm 2006

Startar ännu en till tråd för oss tjejer.
    Hoppas att nya dyker upp nu oxå.

Tänkte föreslå en picnic nu innan juni slut, innan det är dags för alla att gå på semester.

Filip vårt allt
  • Svar på tråden Prematurtråd 5 Sthlm 2006
  • Filips mamma06

14 juni kl 13 utanför Kulturhuset

Filips mamma06 (Anna & Filip)
    Bussig (bettan och Felix)

Filip vårt allt
  • bumbi
    14 juni kl 13 utanför Kulturhuset:

Filips mamma06 (Anna & Filip)
    Bussig (bettan och Felix)
    Bumbi (Charlotte & Linn)
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • Skräpis

Hittade er nu Nu ska syskonverkstaden börja här. Börjar äta hormoner på fredag för att framkalla äl så det kan bli ett litet syskon till Daniel under nästa år
    Kan tyvärr inte följa med den 14:e då jag jobbar men det blir väl fler ggr?

• bumbi
    Skräpis skrev 2008-05-26 12:27:15 följande:
    Hittade er nu Nu ska syskonverkstaden börja här. Börjar äta hormoner på fredag för att framkalla äl så det kan bli ett litet syskon till Daniel under nästa år Kan tyvärr inte följa med den 14:e då jag jobbar men det blir väl fler ggr?
    åh va spännande! håller tummarna för er
  • ISSEN

Hallå tjejer!! Idag fick jag brev från prematurföreningen om den årliga pickniken i Hagaparken! Det är söndag 1 juni! Vi tänkte försöka (eller jag iaf så får Danne va hos simon) gå om allt är bra med Simon! Och om det är fint väder förståss!

på sjukhusfronten vart det lite oroligt för simon iLördags då han åkte på en infektion, men det verkar som att han fick antibiotikka i rätt tid så nu är han redan på bättre! Däremot har Liam blivit febrig här hemma  Gråter

Skräpis: Grattis och hoppas det tar sig snabbt Flört

• ameena06

måste ju passa på att säga grattis till nicole som har fått en son. 3/6 föddes han,

vi var i linköping i helgen så missade prematur picknicken i hagaparken var det någon som var där??

hur är det med alla annars?

• bumbi

Stort Grattis Nicole!!!

Vi var bortresta i helgen så vi var inte heller i Hagaparken.

Här är det sjukt som vanligt... Vi äter ju sista pencillinkuren imorgon för våra streptokocker i halsen som vi drog på oss förra veckan.
    Men jag insjuknade igen i söndags kväll med 40 graders feber och mådde uruselt. Så det blev en tur till vc igen och de tror att jag har åkt på en kraftig virusinfektion i samband med streptokockerna. Så jag har varit helt däckad sen i söndags så jag har varit hemma hela veckan och det blir inget jobb imorgon heller. Nu mår jag lite bättre men känner mig slut i kroppen och hostar massor. Min snälla mamma har varit här och hjälpt mig med att lämna och hämta tjejerna på dagis för jag har varit så yr och inte orkat göra så mycket (underbara mamma  ).

Hoppas kunna få njuta av det fina vädret i helgen

• Filips mamma06

Hur många blir vi på lördag?
    Känns som att det ska bli bra väder så tycker vi ska ta en park i stället.

Filip vårt allt
Svar på tråden Prematurtråd 5 Sthlm 2006