• Caribe

VIHPS VII

Maskros - satt just och funderade på vad du skulle skriva i bloggen.... och blev lika irriterad som du att den inte funkade, spännande att följa ditt singelliv ju! Men då hoppas jag att ditt singelliv är över nu då vill veta mer om bankmannen vid tillfälle samt höra om hur den andre och vad han ställde till med i helgen!

Säger som Maskros till dig Malu, hoppas ni får en fin kväll vid graven, ljusrosa kvistrosor är underbart vackra! Kramar i massor!

Jobbigt att din man har samma situation som jag på jobbet, hoppas det ordnar sig för oss bägge!

Nu skall jag pigga upp mig med att shoppa en fin vardagsrums taklampa fick ett presentkort igår som försenad födelsedagspresent

Kram Kram

• Caribe

Godmorgon tjejer!

Lilja vet hur det känns att gå och vänta på operation... fick ju vänta 1 år på struma operationen och det var inte roligt! Men det är ju en bra period att få vila från barnverkstaden iallafall att få njuta av sommaren och sen köra igång med nya batterier i höst! Är hyfsat säker på att det inte funkat för mig den här gången heller så då får vi göra sällskap i höst istället!

Xena vad roligt att få rapport från dig, har gått och funderat på hur du trivs på ditt jobb och du verkar stortrivas roligt! Spännande att papprena är skickade, nu hoppas jag att ni får mirakulös tur och att det går snabbt snabbt tills ni får bli föräldrar kan förstå att det är härligt att shoppa barnkläder, ni vet ju att ni blir föräldrar det är bara en fråga om när

Malu skönt att det gick bra igårkväll, tänkte på dig!

Att maskros blogg inte fungerar borde vara högsta prio på FL att fixa, det kan vi ju inte leva utan

Hur gick det för sessan i helgen, pratade ni ut något du och din man? Hoppas det!

Copy du får hålla oss informerade om hur det går med jobbet, jag får kramp i tummarna men fortsätter hålla dom tills jobbet är ditt

Kram Kram

• Caribe

Föresten jag köpte en super snygg taklampa på Åhlens igår och lampmodellen hette "Maskros" den är såååå fin! Jag skall skärpa mig och ta kort på nya inredningen i helgen så ni får tycka till

• Caribe

Phu släpper mina krampaktiga tummar och skriker GRATTIS COPY vad roligt att du fick drömjobbet Pöös tebax!

• Caribe

Maskros - ler med hela ansiktet när jag läser om hur bankmannen behandlar dig, äntligen ngn som är dig värdig och som uppskattar dig ordentligt! (jag sa ju det.... hi hi hi)

• Caribe

Vad sa din beundrare nr 2 då när du berättade att du tröttnat på hans strul? Nyfiken

• Caribe

Maskros - sorgligt att ni inte fick det att fungera men det sista du behöver är en ny person som drar ner dig och får dig att tvivla på dig själv! Nu hoppas jag stenhårt på att det fungerar bra med det nya förhållandet härligt att få vara kär och galen så här till sommaren, bästa årstiden

• Caribe

Ja 2 saker som effektivt rubbar arbetskoncentrationen är ruvning och att vara nykär

Jag kan inte heller koncentrera mig alls... dessutom väntar jag på att bli inkallad till chefen och få min dom om framtiden...

Men vid 16-tiden är jag "out of here" ska bli spännande att se fotboll ikväll Hejja Sverige!

Trevlig kväll!

• Caribe

Har redan ställt in mig på att när jag träffar Sophia på torsdag be om att få göra ett 6:e ivf försök direkt efter sommaren och på lördag när sverige matchen är så skall jag dricka ngt så vansinnigt med öl snacka skyddstankarna är i full gång

Svar på tråden VIHPS VII