• Caribe

VIHPS VII

Vart håller alla hus föresten? Infan, Malu, Lilja, Xena, Sessan hoho vart håller ni hus?

• Caribe

Hej sessan, ja semesterscheman är alltid tricky se till att du får semester det är viktigast

Tickan - jag har ju hört att menopur ger bättre kvalitet och puregon ger lite mer ägg så jag tänkte att en kombination vore väl bra? Har provat var och en för sig förut men tyckte detta kändes spännande + att det är den psykologiska effekten av att prova ngt nytt!

• Caribe

Tickan - ja det är 225 av varje preparat, har som högst haft 150 ie tidigare men nu sist så körde jag menopur 150 och det var lite i underkant fick ut 8 ägg, tidigare har jag haft 100-150 puregon och då blivit överstimulerad så därför tyckte jag att en blandning borde bli perfekt! Ja du är välkommen att sno metoden om den fungerar

• Caribe

Tickan - men som sagt du skall inte behöva min metod...

• Caribe

Hej Lilja, har saknat dig, KRAM!!

• Caribe

Jag är tidigt på jobbet idag grått och regnigt är det i Stockholm inte som förra helgen direkt!

Första sprutan är tagen lycklig, det här är bästa tiden, när hoppet spirar

Nä nu måste jag ha rätt på Malu vart håller hon hus? Har hon flyttat över till vips måntro?

Kram Kram

• Caribe

Hu snöblandat regn låter inte mysigt alls.... men du får trösta dig med att årets vackraste och soligaste dag var på din födelsedag mums låter supergott med tårta! är hungrig nu eftersom jag varit uppe så tidigt!

• Caribe

Hej Copy nu har jag lagt till dig i adressboken så nu skall du kunna komma förbi och snoka så mycket du vill Kyss

• Caribe

Trevlig helg maskros hoppas det blir träff med orsingen?

Hoppas det går bra för Malu med svärisarna på begravningen idag, lider med dig!

Trevlig helg alla tjejer

• Caribe

Hejsan tjejer, Xena du är rolig vad bra att vi har många som tar tag i att starta ny tråd då behöver man inte oroa sig Cah så du skall gifta dig om några månader det hade jag helt missat, grattis blir så glad för din skull nu får du göra allt i rätt ordning, förlova dig, gifta dig, få barn Tickan mitt hjärta blöder för dig..... det finns inte ens ord längre när man försökt så länge Maskros, va så mkt snö?? helt otroligt, badväder ena helgen och snöstorm nästa?? Klimatförändringar vad är det? Malu skönt att begravningen gick bra, förstår att du gruvat dig! Nu är det bara ngn månad kvar till bebis har ni fått ngt datum för att sätta igång? Min dröm nu är att jag får bli gravid när du föder bebis Mina sprutor går bra, känns lite skumt att ta varannan igår var det en puregon och dom är ju bra mkt lättare än menopur sen är jag lite nervös då jag aldrig haft så stor dos som 225 ie... skall på första vul och blodprov imorgonbitti! Idag lyser solen minsann... har regnat bort hela helgen men synd att klaga om man jämför med maskros... Maskros, någon orsing i helgen? kram kram

Svar på tråden VIHPS VII