VIHPS VII
M/S Gerda på Kungsholmen är ju mkt trevlig bredvid ligger en annan trevlig restaurang som heter "Kungsholmen"!
M/S Gerda på Kungsholmen är ju mkt trevlig bredvid ligger en annan trevlig restaurang som heter "Kungsholmen"!
Till Lilja: Sen har du ju "Pontus by the sea" nere vi skeppsbron, fast det är dyrt.....
Infan det går så lätt så att lyfta plattor i 25 grader - jag var ju nybliven ruvare så jag pekar och maken gör hihihi
Men lilla fisken du skriver troligen, hoppas så att det inte är så och att allt är ok iallafall! Blir så ledsen för din skull vännen
Infan du kan då hålla en hemlighet men förstår att du inte orkar göra en stor sak av det med tanke på vad du har i bagaget! Men nu är jag superspänd av förväntan och hopp för din skull, måtte det finnas ett fint ägg att plocka! Har ju aldrig varit i din sits men sist med 2 befruktade ägg så fick jag känna lite av det du brukar känna fast du har ändå snävare marginaler! Hejja hejja hejja hejja!!!!!!
Hej sessan det var ett tag sedan, hur mår du?
Kram Kram
Nejmen Sessan
STORT VARMT GRATTIS TILL DIG VÄNNEN, HURRA HURRA HURRA HURRA!
Godmorgon tjejer!
Maskros jag har inte haft några problem senaste dagarna med FL men jag hade förra veckan!
Infan.... har inte längre tröstande ord att skriva till dig och tror ingen biter heller.... det är horribelt vad du/ni får utstå det ända som tröstar mig när jag tänker på dig är att du verkar ha en underbar man vid din sida och det är ju det som är räddningen! Kram vännen!
Sessan, när jag började läsa ditt inlägg så blev jag förfärad och tänka vafalls skilsmässopapper och du kan inte begära att jag skall komma ihåg din födelsedag etc lät ju hemskt..... men man kan ju säga mkt saker i stundens hetta och jag gissar att han verkligen skäms över att han glömde din födelsedag igen och att det verkligen inte var meningen den här gången och därför reagerar han med stark försvarsställning! Finns det inget sätt som kan hjälpa honom att komma ihåg? Att ställa larmet på hans mobil? Att påminna lite mer? Hoppas du fick en fin födelsedag såsmåningom trots en dålig början... kram vännen!
Maskros tack för tummisarna, nu har 1 vecka gått... nu börjar den värsta veckan... känner fortfarande inte mkt? Så hoppet är inte stort!
Jobbar halvdag idag och ser fram emot långledigt i solen och att fira 5 år imorgon, vi var och bunkrade upp med mkt alkoholfri champagne på bolaget igår
Copy gud vad spännande med jobbet och det är verkligen en bedrift att komma till en andra intervju hoppas hoppas att jobbet blir ditt får man fråga vad det är för typ av jobb?
Malu hoppas helgen går bra och att Elmas födelsdag inte blir för jobbig! Snart är det dags vännen, jag ser mållinjen därframme
Lilja blir det ngn golf i helgen ? Eller är det renoveringsarbete? Vi får ledigt imorgon men på lördag blir det trädgårdsfix
Xena det var länge sen, ho ho? Kram!
Hoppas alla får en trevlig helg!
Maskros lycka till i helgen med karlarna
Ja just det ja du skulle ju vara i Sthlm i helgen Lilja, ja då får huvudstaden visa sin bästa sida i solskenet hoppas du får en mysig middag med din mamma
Copy -oj det låter ju kanonbra, förstår att du vill ha det jobbet håller tummarna, tummarna funkar ju även för andra saker än att bli gravid, promise
Tack Malla för tummen
Maskros - du kan hälsa bankmannen att jag är iallafall charmad av honom gillar hans hårdnackade uppvaktning av dig hi hi hi det är precis vad du behöver, men jag önskar dig förstås varmt lycka till med orsingen om det är honom du vill ha? kram!
Stenhårda varma kramar tillbaka till sessan hoppas ni kan får rätsida på saker och ting under helgen! kram
Tänker på infan idag och hoppas att ni trots allt kan få njuta lite av den fina helgen! Bamsekram vännen!
Nej nu stänger jag ner och tar helg TREVLG HELG TJEJER!
Hej tjejer
Är lite låg idag har fått brun spotting testdag torsdag men hoppet är inte stort....
Sen skall jag få reda på denna veckan om jag får behålla mitt jobb eller som jag tror att jag kommer bli omplacerad till ngn annan tjänst och att det inte kommer innebära ett steg uppåt direkt... jag är ju normalt väldigt social, men just nu orkar jag inte byta avdelning och få nya arbetskollegor, känner mig trygg där jag är... där folk vet vad jag går igenom eller är intuitiva nog att inte ställa frågor som "ska inte ni skaffa barn?" "om du slappnar av och inte tänker på det så skall du se att det händer?"......
Helgen var väldigt skön iallafall!
Extra stor kram till Malu idag!!!
Kram tjejer