• Caribe

VIHPS VII

Ärsch FL är skum... gjorde faktiskt radmatningar... sorry!

• Caribe

Malu - jag känner av äggstockarna men det spänner inte rejält ännu så jag hoppas det ska bli lagom 17/6 är ju väldigt snart, längtar för din skull

• Caribe

Skickar lite kaffe till maskros som nog inte är riktigt vaken ska på koll imorgon

Så det går framåt med orsingen, grattis! Ja den första tiden är inte alltid bara underbar, det tar tid att förstå sig på varandra, få ihop sina olika tankesätt och man blir väldigt lätt sårad av småsaker i början då man är så sårbar... men passionen där imellan när man ses brukar uppväga och jag hoppas ni snart kan trampa lite mer stabil mark där ni vet vart ni har varandra

Malu - ja jag hoppas 225 är en magisk dos fast du gjorde väl coasting den gången du lyckades oxå?

• Caribe

Maskros - det där med kontrollbehov och rädsla för att bli sårad är farliga saker.. ofta kan man framkalla just det man är rädd för, bara för att man går på för hårt och fort! Försök hålla det under kontroll annars reagerar det flesta karlar med rädsla & springer! Du får skriva av dig dina rädslor härinne istället

• Caribe

Maskros förstår att det är jättesvårt men bättre att du bygger på ngt lite långsammare som håller med tanke på "barnklockan" än att du försöker skynda fram det och det spricker om och om igen! Men det är lätt att komma med goda råd när man själv inte sitter i den sitsen.. kommer bara så väl ihåg hur jag själv kunde vara innan jag träffade "P", man skyndade för snabbt... ja synd att du inte har ngn avstängningsknapp som du kan trycka på tills saker och ting stabiliserats

• Caribe

Maskros - känner igen mig i grubblandet.. men så är vi ju oxar båda två

• Caribe

Min tillgång till knappen med smileys kommer och går... ???

Ja det måste vara helskumt att ha så fint väder förra helgen och få massa snö denna helgen?? Ler åt att maskrosorna håller på att ta över det kanske är ett gott tecken åt dig

• Caribe

Rapport: tog blodprov och gjorde första kontrollen idag, är på sprutdag 6 och har tagit 5 sprutor! Hade 5-6 äggblåsor på varje äggstock och dom största var kring 11-12mm fick börja med bromssprutan redan idag, är jätteglad allt väl så lång... men än är det mkt som kan gå fel... dom skall ringa i eftermiddag efter att dom sätt blodprovet, är grymt rädd att jag skall bli överstimulerad igen...

• Caribe

Malu - antagonistspruta heter det ju egentligen men det kan nog vara bra med lite broms nu när jag har så hög dos dessvärre brukar blodprovet se bra ut på dag 6 det är sen på dag 9-10 som det brukar ha exploderat..... så det blir till att fortsätta vara nervös... Vinkar tebax till Lilja Skönt att du mår bättre idag maskros, det är verkligen en bergodalbana i början av ett förhållande!

• Caribe

FL krånglar för mig så att jag inte får upp "smileys" samt inte kan göra radmatning... har vart så sen igårmorse?

Svar på tråden VIHPS VII