• Sommar prinsessan

VIHPS VII

Packar ihop för att gå hem

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Hej.
    Håller med Maskis helt å hållet. Här är det såååå fint väder. Men ska ut med jobbet ikväll så det passar fint. Ska käka ute i en park med medhavd mat å dryck först sedan ska vi se Amanda Jensen gratis på Torget i Borås å efter det blir det att gå till ngt ställe å dansa å parta för de som villSkrattande Själv ska jag vara nykter då vi ska upp tidigt å åka till Stockholm imorgon. Men jag är en kul tjej även utan sprit så det är lugntFlört

• Sommar prinsessan

Skrattande Det ska jag göra nästa vecka. Kände oxå att jag ville vara lite extra fin. Skulle gjort hårförlängning men fick köpa diskmaskin istället.....Ledsen

Va ska du göra med håret snygging?

• Sommar prinsessan

Härligt Xena bra tajmat!!!
    Är grymt avundsjuk på dig å CC som är ledigaKyss

• Sommar prinsessan

Förresten CC vad är det för hemligheter du har på din sidaFörvånad

• Sommar prinsessan

Hihi Xena va bra att vi är avundsjuka på varandra.....Om du solar lite åt mig så lovar jag att njuta åt dig imorgon.
    Åh CC min lilla blonda skåne tös

• Sommar prinsessan
    SkrattandeSkrattandeSkrattande Du är ju för busig....
  • Sommar prinsessan

Haha toka! Ha det så bra idag skicka mms på naglarna sedan.
    Klart vi hörsKyss

• Sommar prinsessan

Hello ladies.
    Sista dan innan semestern för mig...
    Har haft yrsel sedan i måndags å gick till optikern igår. Måste ha nya glasögon det är därför jag är så yr.
    Får glasögonen om ca 10 dar. Så yrsel i 10 dar tillLedsen
    Hur har ni det allihop???
    Kyss

• Sommar prinsessan

Inne å kollar.  Alla verkar ha semester.
    Saknar erKyss

• Sommar prinsessan

Halloj. Har inte kunnat komma in på tråden har fått felmeddelanden hela tiden idag.
    Men nu så är jag härGlad
    Hur mår alla?
    Själv mår jag fin fint. Är solbränd å glad.
    Till helgen hämtar vi vår nya valp CajsaSkrattande
    Å så har Fredrik blivit uttagen i Sveska landslaget i IPO och ska tävla VM för alla raser i Belgien i September.
    Så nu blir det full rulle. Först ska han vara figurant på SM för alla raser i Västerås 22-24/8. Vi åker direkt därifrån ner till Holland för att Fredrik o Nora ska tävla VM för Rottweiler och försvara sin guldmedalj från förra året ,själva tävlingen är 30-31/8. Sedan hem för att jobba några dagar för att den 6 el 7/9 åka ner till Belgien för stora VM.
    Ojojoj vad mycket jag har att vara nervös för nu.
    I och med detta så skjuter vi på vårt IVF en månad. Hinner inte med alla blodprover och såntSkrattande Men har vi väntat så här länge på att bli gravida kan vi ju vänta en månad till...Eller göra barn självaFlört

• Sommar prinsessan

Herregud glömde ju skriva att jag börjat en ny bana. Har börjat sälja hudvårdsprodukter och smink för Mary Kay. Ska bli jätte kul!!

• Sommar prinsessan

Hej alla godingar
    Hur har ni det i regnet?
    Bra hoppas jag! Hoppas på lite mer aktivitet här snart

• Sommar prinsessan

Åh Maskis så härligt!!
    Ja snart kan jag komma å hälsa på Jag menar risken att man ska behöva kavla upp ärmarna å hjälpa till med något minskar ju...
    Fast jag kommer gärna upp å hjälper till å målar lite om det skulle behövas Så kan du komma ner till mig å hugga i oxå!
    Å sen kan jag göra ansikts-, hand-, å fotvård för att slutligen sminka dig med mina Mary Kay grejjer.
    Tror att vi får försöka träffas allihop på ngt hotell å ha egen spa å smink kväll med mina grejjer. Det vore väl kul??

Svar på tråden VIHPS VII