• Sommar prinsessan

VIHPS VII

Idag är det min födelsedag.
    Sitter på mitt kontor å gråter. För fjärde året i rad glömmer Fredrik av att jag fyller år!
    Vi pratade om just detta på familjerådgivningen. Freddan har med sina intjänade hundläger pengar betalat för min "nya" bil å sa att endel av bilen blir min födelsedagspresent. Jag sa då att jag betalar tillbaka till honom det viktiga för mig på min födelsedag är att han kommer ihåg att säja grattis å bara får mig att känna mig speciell inte viktigt med någon present för mig. Påminde honom i måndags men inte ett ord eller någonting idagGråter
    har skickat ett sms där jag skrev att jag är jätteledsen å att det gör sååå ont i mitt hjärta att han gör såhär...

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Har pratat med F i telefonen å han sa att jag ställer orimliga krav på honom. Han har så mycket i sitt huvud med jobbet så det första han tänker på när han vaknar på morgonen är jobb å inte att det är min födelsedag. Sedan sa vi massa annat till varandra å så säjer han att han tycker att jag ska skaffa fram skilsmässo papper å sälja huset.
    Jag bröt ihop fullständigt å bara bölade å bölade å la på. Sedan pratde vi igen å han ansåg att jag inte var tacksam över någonting som han gjort /gett mig. Då sa jag att jag önskade mig en enda sak i födelsedagspresent å det var att han skulle säja grattis. Sen bad jag att få fortsätta jobba.
    Senare skickade han ett sms där han skrev följande:
    Jag är ledsen men det spelar ingen roll vad jag gör för du är aldrig nöjd
    jag älskar dig över allt som finns på denna jord
    men jag kan aldrig visa detta Min tanke var att denna dagen skulle bliså bra som du ville men icke
    Grattis på din 34:e födelsedag även om det inte spelar någon roll.
    Även om det är svårt att förstå så är du mitt allt och jag vill inte skiljas från dig, jag älskar dig

jag ringde upp honom å sa att det visst spelar roll att han säjer grattis! Det är ju därför jag blir så ledsen just för att han inte gör det.
    Sedan frågade jag varför han bad mig ordna skilsmässo papper när han inte vill skiljas?
    Då svarade han att det är ju enklast så. Vi gick sedan å åt lunch med några av mina jobbarkompisar. Vi ska prata igenom detta ikväll. Någonstans i vår kommunikation oss emellan blir det fel. Hoppas på en bra lösning!
    Tack för att ni finns!!!Kyss
    Massor med bamsekramar till InfanKyss

• Sommar prinsessan

Tack Lilja! Livet är fullt hinder att ta sig över. Jag överlever mitt men tycker så fruktansvärt synd om Infan.
    Kanske kan vi boka en ny fika tid ngn gång nu i sommar?

• Sommar prinsessan

Hej my darlings!
    Ny dag , nytt solsken å nya möjligheter
    Pratade lite grann igår å jag bad honom om att ställa sin mobil nästa år! Påminde honom om min födelsedag både i måndags å i tisdags!!! Men icke. Jaja vi skall inte skiljas men vi skall däremot ha ett allvarligt prat nu när vi är lediga.
    Tänkte att vi ska sätta oss ner å skriva varsitt papper med vad vi tycker är viktigt för en var. Får se om det kan hjälpa att få det på papperFundersam
    Stenhårda, varma kramar till er alla

• Sommar prinsessan

Mår bättre men har fortfarande ett blödande sår i hjärtat....
    Fniss maskis så konstigt det kan va. Lycka till med ditt egna"bonde söker"Flört

• Sommar prinsessan

Önskar alla en underbar helg med bröllopsdag å  middag med mamma i stockholm å allt vad ni nu skall hitta påKyss

• Sommar prinsessan

Hej mina goa vänner.
    Blir såå ledsen när jag läser vad som hänt erGråter hittar inga ord. Men Infan å Caribe jag har starka armar å är envis till tusen.Jag tänker inte låta er ligga i helveteshålets slem. Nej denna tiden på året är Sverige så vackert och jag hoppas att det kan hjälpa er att läka era sår i era hjärtan. Tillsammans står vi redo efter sommaren flera av oss å gör nya behandlingar. Finns för er Kyss
    Hurra till Maskis som är nykärSkrattande 
    Lilja darling hur ser planerna ut med operation?? Fått ngt datum ännu?
    Xena, hej...Nu är det alltså igång på riktigt med er adoption. Hoppas, hoppas att ni redan nästa sommar har er lilla tjej hemma hos er!

• Sommar prinsessan

Åh Malu vi syns/hörs nästa gång när du har ett litet knyte i din famnKyss
    Jag finns med dig i tankarna för nu gör du det för mej oxå som skulle varit där med dig med bebis i magen! Embla kommer finnas där vid ditt hjärta å se till så du fixar detta!

• Sommar prinsessan

Xena jag är direkt med på en träff då jag inte var med sist. Kan vi ta det efter Augusti bara så kommer jag!

• Sommar prinsessan

Åh så härligt att höra. Det var precis den lycka vi behövde här på tråden.
    Grattis Malu till att ha fått ett syskon till Embla. En jordängel har ni nuKyss
    Tack Zynk för rapporten!

Svar på tråden VIHPS VII