• Caribe

VIHPS VII

Malu - låter mysigt med ngt gott grillat på "nya terassen", för den har väl blivit klar? Det ska ju vara fint väder imorgon rekommenderar alkoholfritt bubbel från systemet

• Caribe

Lyllo dig som får äta grillad lax min älskling vägrar äta det...

• Caribe

Maskros gick det bra i Orsa??? // Malu det där lät supersmarrigt, jag måste försöka tvinga honom att prova det // Hej Lilja härligt att se dig härinne

• Caribe

Har just varit på kontroll, är på dag 9 (har tagit 8 sprutor) jag hade 5 ägg på ena sidan som var ca 14-15 och 3-4 på den andra som var ca 13-14 och slemhinnan var redan på 12 mm & det var min favvo doktor CG oxå och han var supernöjd och sa att det såg så fint ut, han tror på min metod med blandade preparat skall på återbesök på söndag och troligtvis blir det ÄL spruta söndag kväll och plock tisdag! Hoppas såååå...........

• Caribe

Infan blir så glad att se dig har saknat dig, förstår att det tar tid att återhämta sig efter en sån hemsk händelse & det låter bra med en ny samtalstid nu när du har smält vad som hände litegrann! Kram vännen! //Maskros tror du skall spela lite spel även om du inte gillar det... det hör tyvärr till i början trist men sant, hoppas så att det ordnar sig mellan dig och orsingen //Malu nej jag slipper E2 då jag inte har så jättemånga ägg samt tar antagonist sprutor ingen risk för överstimulering då! //Tack gulle maxi, ja nu jäklars "caribemetoden rules"

• Caribe

Sessan vilka kanon nyheter, då är det bara att hårdsatsa nu framåt och fortsätta jobba på förhållandet //Malu med din bakgrund så förstår jag att det känns otryggt i magen hoppas du slipper dra ut på det och framförallt får extra kontroller! // Maskros försök ha lite is i magen & tvinga dig att skynda långsamt så tror jag det ordnar sig lättare sagt än gjort men det klarar du om du biter ihop // Ang tema kväll barnlöshet en lördagkväll och samtidigt som melodifestivalen så tycker jag det låter som ett skämt? vem vill se sådana tunga saker en lördagkväll, inte ens jag... //Kram Kram sorry att jag inte kan radmata.... kan det i andra trådar men inte i den här...

• Caribe

Trevlig helg alla godingar återkommer med rapport söndag

• Caribe

Hmm konstig melodifestival? Tycker Sverige var värd mera poäng än så....

Har varit på koll, 10 blåsor 18-19 mm det blir ÄL spruta ikväll och plock på tisdag, det blir CG som gör plocket nu är jag glad

Malu hoppas ni hade en fin bröllopsdag

Trevlig fortsättning på helgen tjejer

• Caribe

Tack maskros låter som du hade en kanon lördag hoppas så att det skall ordna sig med orsingen! Killar har ju lite svårt i början med att visa hänsyn dom är för vana att vara själva & sätta sig själva först... hoppas det är därför! kram vännen!

• Caribe

Tack för alla lyckönskningar det värmer och ja tänk om ett mirakel fick ske denna gången så det fick bli 5:e gången gillt...

Har jäkligt ont i magen och svårt att gå, minsta böjning så hugger det i äggstockarna... ska bli så skönt när äggen är utplockade imorgon, då kan man pusta ut för då är det liksom inte upp till en själv längre....

Vilken helg det har varit vilket underbart väder har njutit i trädgården och läst bra böcker var rätt "törstig" till melodifestivalen i lördags men det fick bli alkoholfritt för nu laddar jag

Imorgon vid 11 tiden behöver jag era tummar blir sent ÄP då det är många före...

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VII