VIHPS VII
Malu - aha ja nu jäklars skall E2 hålla sig i skinnet!
Malu - aha ja nu jäklars skall E2 hålla sig i skinnet!
Du får berätta hur den sirapen blir? Vore ju bra att kunna göra ngt nyttigt av ogräset Dom ringde just från SH och mitt blodprov såg bra ut, skall fortsätta med samma dos och ny kontroll på fredag
Godmorgon tjejer
Xena - jag har kollat och plustjänsten löper till 2009, det fungerar ungefär varannan gång, jätteskumt?
Har ni kunnat skicka era papper ännu?
Tack maxie för hejja, ja nu hoppas jag jättemycket, finns det ngt ordspråk som heter 5.e gången gillt? Eller kanske 8:e gången gillt om vi räknar inseminationerna
Har sovit så dåligt inatt för min älskling har haft migrän och jag vaknade vid 3 tiden av att han nästan låg och snyftade och sen har jag inte kunnat sova för att jag har velat hjälpa honom med massage och tröst stackarn så jag är trött...
Såg den här artikeln och tänkte på dig maskros
http://www.expressen.se/levabo/1.1166710/alska-dina-maskrosor
Vart har vi Infan, Sessan, Copy och Lilja då? Saknar Er tjejer! Skickar många kramar!
Ja det är väldigt lugnt härinne? Har ingen arbetsmoral heller... fast måste låtsas ha deT fick en fet löneförhöjning häromdagen, så då får man inte visa upp sin lata sida!
Maskros vet inte heller vad jag skall säga? Det finns många trevliga män att träffa på dejting sajter och sen finns det även rötägg som roar sig med att flirta med tjejer tills dom fått ut vad dom vill ha och sen drar dom vidare till nästa... tror att det blir som ett gift för många att flirta på nätet. Det gäller att ha tur att hitta guldkornen. Den här senaste utveckligen är ju verkligen helskum, hoppas så att det finns en bra förklaring så att det inte blir en upprepning av snickaren! Lider med dig vännen! KRAM!!!!
Stackars stackars Malu, inte kul att åka på värsta snörvlet, krya på dig vännen! Du får bädda ner dig med en bra bok! Du har väl läst Stig Larsson trilogin? Annars rekommenderar jag dig att göra det, dom kan pigga upp dig trots snordimma
Har ingen radmatning sorry! // Maskros - helt klart skall du prata med honom men kom ihåg att ta det lite lugnt, karlar är nu en gång skapta så att om dom får för mkt krav, skäl och riktlinjer så flyr dom... det kanske räcker med att försöka få honom att alltid höra av sig på sms när ngt sker så du slipper oroa dig? // Malu har ni bröllopsdag imorgon? hoppas du blir piggare tills dess, jag har inte saknat ditt nojjande för det betyder ju att du är orolig men jag har saknat dina långa inlägg //Sessan hur är det med dig och hur går det med terapin? Hälsa copy från mig oxå!!!// Kram till alla!
Skäl = Skäll (karlar tål inte skäll )
Sessan - vad skönt att höra, nu blir jag glad det är skönt när det ger utdelning när man kämpar för sitt förhållande!