• Ma Lu

VIHPS VII

Maskros: Ah... Det tog en stund innan jag fattade att det var exet du pratade om och inte orsingen

CC: Hoppas sjukgymnasten gör susen! HAr du testat naprapat/kiropraktor eller osteopat för det där?

Heja Caribe!!! *positiv energi*

"På allmänheten begäran" finns nu en badboll till beskådande i egen mapp i mitt bildgalleri för den som så önskar!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Åh vad skönt att få rapport från Caribe! 10 blåsor och 6 ägg låter bra det Jag hade 15 blåsor och 9 ägg senast! Cirkus samma Heja Menopur nu hela vägen! Eller, egentligen: Heja Caribe-blandningen!!!

Mmm, Maskros..hyfsat stor men ändå inte Tycker själv inte det är så illa med tanke på att det är vecka 36 idag (senaste bilderna tagna i förmiddags!) och förhoppningsvis bara tre veckor kvar Meeen, jag ligger ändå på översta kurvan när bm mäter Fast hon berömmer mig varje gång för hur smal jag är - i meningen att jag gått upp i princip minimalt i vikt (knappt 12 kg) och i stort sett allt det är ju magen och "tillbehör"!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Hihi Det ÄR längesen!!! Typ 34 veckor

• Ma Lu

Hej

Å hej å hå, Maskros "Hamnade" i Orsa Kul!!!

Jag är lite orolig för att Caribe inte varit inne och rapporterat... Hoppas innerligt att det inte är nåt strul

Hurra Xena för att det går framåt!!! Men fy fasen för magsjuka Inte ens för beach-formens skull vill man ha sånt

• Ma Lu

Klart man ska vara spontan!!! Det är ju det som är det bsäta juh!!!

...och för att tala om gamla synder så var min man i Bollnäs igår Han kom dock snällt hem till kvällen

• Ma Lu

Phu.... Äntlgien nyheter från Caribe!!! Å, jag vet så innerligt väl hur du haft det det senaste dygnet Så himla skönt att det iaf blev två befruktade och att de båda tagit sig så pass! Tänk vad bra att det finns AHA!!! Nu håller jag alla t:na och ber en stilla innerlig bön om att de högre makterna och trombylen ska vara på gott humör...

Jag kände väl i lilltån att allt inte var hundra när du inte rapporterade igår. Hoppas du mår okej nu och kan slappna av i solen med lite iste på rooibos!!!

• Ma Lu

Nej vilken dyster dyster dag Många kramar till Infan och Sessan som har det jobbigt - var och en på sitt sätt. Det finns nog inga grader i helvetet utan vi har alla vårt eget helvete när det vill sig så. Man kan tänka att det kansek finns de som har det värre... men inte ens det hjälper alla dagar.

Önskar er en bra kväll och att solen ska skina lite klarare över era huven i morgon!

• Ma Lu

Stor kram till Caribe. USch vad jobbigt... Tänker inte ens berätta om alla som haft spotting både den ena och den andra dagen och som det sen gått bra för. Det vet du redan. Men jag håller tummarna!

Skit med jobbet Min A har samma grej på G på sitt jobb. Eller, hela företaget drar in ca 20% av personalen i Sverige och det enda de vet i nuläget är att det kommer försvinna 3-4 pers från avdelningen... A:s anställning borde inte vara i fara men däremot ligger han till precis som du att hans tjänst som den ser ut nu inte kommer finnas kvar utan det bliur andra uppgifter och inget mastodontkliv uppåt direkt. Blä! Hoppas det ordnar sig! Det brukar ju faktiskt göra det...

TAck för att du tänker på mig idag iaf Det känns vemodigt coh jag saknar den lilla fina oerhört men samtidigt är jag så tacksam över att vi faktiskt fick henne. Jag ska strax gå coh klippa mig och sen ska jag handla prinsesstårta till efterrrätt och lite ljusrosa kvistrosor som vi ska åka till graven med ikväll

Jag är gasnka off i värmen (äntligen lite svalare idag!) och är inte så alert men läser allt ni skriver. KRAMAR!

• Ma Lu

Nyfikna jag satt cokså och svor över att missa delar av Maskros dejtingblogg TAck så hemskt mycket för uppdatering här *gottar mig i skvallret*

TAck för era tankar och kramar på ELmas dag Det blev fint

Måste uppsöka sängen så jag skicakr in en gruppkram Natti!

• Ma Lu

Morron morron!

Xena: katterna fäller som galningar sedan det blev så varmt Sån tur att de knappt synts till inomhus de senaste två veckorna Fast nu ligger lillkisse inna och också den andra har visat sig ordentligt flera gånger sedan igår (tror hon tyckte det var läskigt med blåsten igår) och har t.o.m legat inne och sovit ett par stunder! Man kan säga att det syns var de legat

Maskros: Hej å hå! Jag är så glad att din bankman får dig på så bra humör Lite synd om strulputteorsingen men han hade verklgien sin chans! Man ska hålla i sina maskrosor för det är alltid fler som vill åt dem

CC: Jättegrattis till jobbet!!! Det är ett sånt lyft med ett jobb amn verklgien vill ha!

Caribe: Jag önskar önskar önskar för din skull och håller mina allra största t:n för dig!!! Nä, skämt åsido... De där sista ruvardagarna är inte det inte mänskligt att genomlida Mycket kärlek och styrka till dig!

Hmmm... jag tror jag ska anmäla att jag eventuellt kommer bli än mer frånvarande i tråden än de senaste veckorna (gissar att alla inte läser visp eller min blogg). Igår var vi nämligen på mognadskoll och fick ok och det blir igångsättning på fredag den 13 (typ bara just därför det datumet ) och om livet vill det så - och om takten på förra förlossningen var typisk för mig (=skitsnabb!) - får Elma ett litet syskon kanske redan före midnatt. Exakt tid har vi ännu inte utan det ska vi ringa om på förmiddagen. Jag förstår ingenting utan upprepar detta gång på gång men jag vet ju inte vad det innebär "på riktigt". Min erfarenhet täcker inte detta och jag kan bara se så långt som till starten på förlossningen. Sen är det ett svart hål...

Svar på tråden VIHPS VII