VIHPS VII
Caribe: Usch, inget roligt val du har framför dig! Både för- och nackdelar med båda alternativen. Önskar att du hade sluppit...
Caribe: Usch, inget roligt val du har framför dig! Både för- och nackdelar med båda alternativen. Önskar att du hade sluppit...
Caribe, jag vet inte om du minns mig. Vi skrev lite i våras då jag låg hemma med huvudvärk och ruvade och du skulle just börja din egenhändigt uppfunna stimulering. Med detta vill jag bara skicka en varm hälsning och en bamsekram!
Maskros: Jag vinkar tiilbaka!
Maskros67: F-n så nyfiken jag blir på din karl! Hur blir man betrodd att få kolla in både dig och honom?
Tack Maskros! Äntligen! Nu känner jag mig också invigd. Kul att få ett ansikte på dig och R!
Detsamma Maskros! You are never alone!
Ha det så trevligt på er glassträff! Själv ska jag till göteborg och träffa Bruce i helgen Nån mer?
Maskros67: Låt oss slå oss ihop! Jag fick också mens i dag Och eftersom jag sprayar sen en vecka tillbaka innebär det att det inte heller är lönt att försöka på egen hand under resten av sommaren.
Jag vet, min vän! Min var också tre dagar sen! Jag har inte haft en 28-dagarsperiod sedan 2004. Vad tror du inte att jag hann börja tänka...
Jepp, jag sprayar hela sommaren, antagligen till slutet av augusti. Hur roligt ska inte det bli! Död åt endometriosen! Fram för fler ägg!
Det har ju bara gått en vecka, så än så länge känner jag inget (hade ont i skallen i går, men det berodde nog på all öl vi smällde i oss före och efter Springsteen). Jag brukar få ont i huvet av Suprecur. Denna gång kör jag ju Synarela, har aldrig testat den förut (omväxling förnöjer ... kanske) så vi får se hur det går.
Springsteen var underbar!!
caribe: Så roligt att höra av dig! Hoppas verkligen att du mår lite bättre nu! När övergår du till semester? Jag uppskattar och ser fram emot ditt sällskap i slutet av juli Det är bäst jag säger det NU, vem vet vad jag kan reta upp mig på i juli efter att ha sprayat i en månad
Hur ser din nästa omgång ut? Har du räknat ut nån ny magisk hormonmix?
Kram tillbaka!!
Maskis: Inte lätt att vara husmor! Men äsch! Bullarna är säkert jättegoda! Ni får se till att mumsa i er dem medan de är färska.
Jag har ännu inte blivit ett monster men jag var snubblande nära i går när jag var på byggvaruhuset och skulle prova nya arbetsbyxor. Jag stod där i provhytten och skulle just dra av mig mina egna brallor när jag kände hur det rann till där nere och den röda fläcken spred sig obönhörligt mellan benen. Kastade allt, sprang ut i bilen och körde hem i ilfart!
Ja, jo, jag vet - det KUNDE ha varit värre. Det kunde ju ha hänt när jag provade de ännu oköpta byxorna, men så långt hann jag ju tack och lov inte...