• tickan

VIHPS VII

Stå på dig Maskros! Jag skiljde mig för sju år sen och den grisen hämtade aldrig varken kläder eller prylar. Har dock gjort mig av med eländet för länge sen.

• tickan

Caribe: Lycka till på VUL! Skönt att du fick skratta gott i går, det behöver man!

• tickan

Hur har du mått av sprayen då? Och vilkt försök i ordningen är det du gör

• tickan

Själv är jag på mitt fjärde IVF, har dessutom gjort ett FET. Så jag börjar också bli gammal i gemet. Jag har testdag nästa fredag, men jag borde kunna tjuvkolla redan nu och få ett svar. Törs dock inte...

Intressant med p-piller. Är det för att du får besvärliga biverkningar av sprayen eller tar du dem för att få en mildare nerreglering? Som svårstimulerad har jag själv funderat på den varianten.

• tickan

Vilka p-piller kör du med och hur många dagar har du käkat dem?

• tickan

Maskros67: Bara råkade titta in här i går så det är inte konstigt att du inte känner igen mig. Däremot hänger jag i en del andra trådar. Skriver dock lite oregelbundet. Jag har haft rätt bra kvalitet på min ägg, men mitt stora problem är att jag producerar så få. Hur har din produktion varit?

• tickan

Caribe: Skönt att det gick bra! Intressant behandlingsprotokoll du har Har du kört den mixen förr? Och hur har du kommit fram till den

• tickan

Caribe: Om jag inte lyckas denna gång så ska jag sno hela ditt recept Jag kommer att följa din äggtillväxt med stort intresse! Kör du 225 ie med båda preparaten?

Jag har tänkt som du, jag har varit tvungen att inför varje behandling fått ändra något i stället för att bara harva på. Det har hjälpt mig att vara positiv.

Svar på tråden VIHPS VII