VIHPS VII
Har inget bra förslag på picnicställe...däremot så ska jag ta med min mor på ngn trevlig restaurang på torsdag kväll i sthlm. Kan någon av er (stockholmare) rekomendera något mysigt ställe, gärna något som ligger rätt centralt?
Har inget bra förslag på picnicställe...däremot så ska jag ta med min mor på ngn trevlig restaurang på torsdag kväll i sthlm. Kan någon av er (stockholmare) rekomendera något mysigt ställe, gärna något som ligger rätt centralt?
skulle ju även svara infan ang. renoveringarna så går det framåt...vi har massa projekt på gång och vi verkar aldrig bli färdiga Golfen har fått ligga tillbaka för renovering ett tag men nu måste jag ta tag i det lite, tog en runda i helgen med en granne. (hon är 72 år) vi spelade bra ihop
Caribe: tack det såg mysigt ut på den restaurangen!
Fisk: nä, vad tråkigt!! Hoppas dom har fel! kram
Infan: håller tummen stenhårt!! Det kan bara gå bättre än sist!! Kram
SS: heeej! det var länge sedan vi var här samtidigt! Hur är det med dig? Kram
Usch, vad mkt tråkigt det var på tråden idag! Skickar massa kramar till Sessan och Infan!
Tänker på er!
Grattis på födelsedagen Sessan!
Jag är i sthlm hela helgen blir bara mys och god mat
Vad bra att det är lite bättre idag sessan! Stor kram till dig också! Du har en fantastisk positivitet, otroligt imponerande!!
Gomorrn! Inga brudar här idag? Kram på er!
Skäms för att jag missade att skicka en extra kram till Malu igår, blev tårögd när jag läste om att ni köpt prinsesstårta och vad fint det lät med rosa rosor! Skickar extra varma tankar och kramar till dig idag!
Xena: inga nya försök på G här, inväntar op istället så det verkar ta ett tag innan det blir nytt försök (läs till hösten)
Maskros: håller med övriga...är så kul att följa dina datinghistorier....väntar på att din blogg ska funka igen
Caribe: håll modet uppe ett par dar till, gumman! Jag håller en tumme stenhårt i allafall! Kram
till er alla