VIHPS VII
Lilja: ja, jag kopierade från facebook, en kompis hade lagt upp oss där. Men det blev inte så bra är nästan aldrig inne på facebook, men den här kompisen håller på jättemycket där o helt plötsligt hade jag bilder i mitt album
Lilja: ja, jag kopierade från facebook, en kompis hade lagt upp oss där. Men det blev inte så bra är nästan aldrig inne på facebook, men den här kompisen håller på jättemycket där o helt plötsligt hade jag bilder i mitt album
Goddagens flickor!
Copy: tack, det samma till dig, kul o se dig. Hoppas allt är bra o inte ryggen bråkar för mycket
I morse vaknade jag tio över sju, o jag börjar halv åtta så det blev liiiite stressigt
Sov själv för ovanlighetens skull o behövde tydligen mycket sömn. Längtar sååå till semestern o alla härliga sovmornar. Jobbar bara nästa vecka, sen är det 4 veckors ledigt
Nu är de klara med fönsterna hos mig. Shit va stökigt o skräpigt det blev, dammsög hela huset o klippte hela gården igårkväll. Men alla fönster måste putsas, det behöver dammas o torkas golv överallt, plus att alla kornischer o gardiner o grejer måste upp igen. Pust, o jag som bara vill va med R nu
Hoppas alla har det bra, saknar Caribe
Hej Proppens,
ja, jag hade ju bara två-glasfönster innan, det blåste rätt igenom på vintern, så förhoppningsvis blir det lite varmare nu. Synd bara att tapeterna blev så fula runtomkring fönstren, nu skulle man ju vilja ha nya såna också, man jag är så dålig på att göra sånt själv. Känns inte som om man kan be R om hjälp heller, efter bara 3 veckor
Gomorron flickor
Hoppas allt är bra med allihopa. Jag är såååå trött, längtar grymt mycket till semestern när man får sova på mornarna. R är också supertrött, så vi skippar ev. dansen på lördag, behöver nog komma i säng i normal tid o inte vid 4-tiden på morgonen.
Hann få ordning i två av nya fönsterna igår, men det var en massa telefon, o nyfikna grannar som "störde" mig hela tiden, man man måste ju faktiskt vara lite social ibland också. Orsingen var o hämtade några av de gamla fönstrena, han kommer tillbaks idag o hämtar resten, kändes konstigt, men han tyckte det var roligt o träffa mig igen. Suck.....
Tack o lov att det är fredag !!!
Kramisar till allihopa!
Va söta ni är Xena o Sessan
Ja, nu är det bara 5 mornar kvar som man måste upp tidigt. Längtar också efter sol o värme, lite, lite varmare är det idag, men sola o bada är ju inte att tänka på. Hoppas verkligen det blir bättre till semestern så man får ladda upp batterierna igen.
Xena: behöver ni inte göra nånting mer än att vänta nu då?
Sessan: hur går det hemma, funkar det bra mellan er nu igen?
Kramisar!
Sessan: va skönt att höra
Vi har väl inte hunnit göra upp några gemensamma planer, har ju bara umgåtts på tu man hand i 3 veckor fast vi har pratat om att åka o hälsa på min mormor några dagar o sen är det ju dansbandsvecka i Malung vecka 29. Han jobbar ju två veckor till, men vi har 3 veckor gemensamt, snacka om bra timing
Xena: va skönt att allt är avklarat, men pirrigt att vänta förstår jag. Finns det nån chans att det kan gå fortare än två år?
Kram alla!
Jo, det är det ju på ett vis, fast trist för er förstås. Hoppas iaf att det går fortare.
Ska göra sista rycket här o sen hem o tvätta nya fönsterna, det är nåt jäkla klister på dem som nästan är omöjligt att få bort
R ska träna på gymmet först o sen kommer han med pizza till oss
Ha en underbar helg allihopa!
Gomorron flickor!
Caribe: Blir så lessen över att se hur dåligt du har mått men skönt ändå att se att du har fått hjälp nu. Blir så förbannad på din idiotchef
Det är INTE vad du behöver just nu. Hoppas du kan ta hand om dig nu så du är fulladdad med energi om en månad.
Tack för dina tummar, du är en riktig pärla du med
Malu: skönt att gulsoten är bra, men trist med torsken. Alltid är det nåt. Hur mår mannen nu då?
*vinkar åt tickan*
Nu finns det nya bilder på R o mig i galleriet, men han ser inte så gammal ut i verkligheten, o jag ser inte alltid lika full ut *fnissar*
Klippte honom i lördags, det gick rätt bra, förutom ett litet hack i skinnet vid örat. Hihi.
Vi har iaf haft en väldigt lugn o avkopplande helg. Har nästan hunnit få iordning efter fönsterbytet nu, förutom allt skräp utomhus. Urk.
Kramar till allihopa!
Tack Copy
Verkar vara väldigt lokalt med regnskurarna över landet nu för tiden. Kan regna som fasen en kilometer bort o vara sol här o tvärtom. Ingen ordning alls.
Lilja: hoppas du får lite sol, skulle väl bli bättre framåt helgen? Skönt att du börjar må lite bättre, måste ju ha känts som att ha blivit överkörd av en lastbil, eller påsatt av en elefant kanske.
Morrn Sessan, blir hundarna oroliga när det åskar?
Puss o kram!
Vilken tur Sessan, en del hundar blir ju jättestressade. Ni har bara en hund nu eller? Ska ni göra nåt kul på semestern?