• Maskros67

VIHPS VII

Hej Caribe! Hur mår du?

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Caribe: usch, förstår att det är mycket som är jobbigt just nu. Tur att det är sommar o ljust iaf, det hjälper till o hålla humöret uppe o om man orkar träna så kommer man snabbare ur svackan. Men allt det där vet du ju redan. Vill bara ge dig en stor kraaaam

Malu: va tråkiga nyheter för din A. Är väl inte riktigt vad man vill ha som nybliven förälder. Kram på er också

Och stor kram till alla andra, just nu har jag överskott på kramar, så jag kan dela med mig

• Maskros67

Gomorron flickor

Igår var jag ute med avdelningen, vi körde gocart o krigade i paintball o sen hem o duscha o ut o käka. Där satt man som en drottning med 12 grabbar o gubbar vid bordet

Vi hade kul, o en hel del blåmärken med oss hem, jäklar va det sved när man blev träffad

Ha en bra dag allihopa!

• Maskros67

Goddagens flickor!

Caribe: spännande med ny klinik. Och som du säger, akupunktur är bra mot mycket. Nog finns det mycket spänningar o skit som behöver balanseras efter alla behandlingar. Urk.

Malu: Krama A från mig, låter som han är på väg åt rätt håll iaf. Du får utsätta honom för baby-terapi, omöjligt att inte le med en liten spädis i famnen

Fisk: va skönt att höra, Grattis än en gång!

Proppens: Tack o lycka till själv, är väl snart dax nu?

Sessan: förstår att det känns kluvet, men skönt ändå att ha ett datum kan jag tro.

Har varit ute o lunchat med Rolle, o köpt en klänning till Cahs bröllop

Har rykt ihop med exet som fortfarande inte tagit rätt på sina grejer o tycker jag är dum i huvet som vill att han ska göra det.

Ska fira med Rolle hela helgen o det känns så himla skönt, en tjejkompis till honom ska också bo hos oss, men det gör ingenting ska bli kul att träffa henne.

Hoppas att alla får en härlig midsommar med god mat o trevligt sällskap, vi får försöka skina själva, för solen verkar inte vilja besöka oss så mycket den här helgen

• Maskros67

Proppens. Åh va spännande.

Grejen är att jag har faktiskt ingen lust att ta rätt på hans skräp, har ju ingen dragkrok heller, så det skulle bli lite bökigt. Han säger att jag tjatar om detta för att ha makt över honom. Pucko!!!

Måste sluta nu, ska snart åka med Rolle hem till honom

Kraaaaammmmmm!!!!!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Jodå Malu, jag mår fortfarande bra , har haft en underbar helg men det är jättestressigt på jobbet, så jag får återkomma om det.

Lilja: oj vilken dramatik, o va skönt att det gick så bra. Kan förstå att det var hemskt innan du fick veta hur op gått. *ryser*

Xena: låter som en skön midsommar, lika väder som här.

Kram så länge!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Hoppas alla mår bra. Här är det fullt upp idag igen. Har inte tid att vara här, men var tvungen att knattra in lite i bloggen, så nu måste jag sätta fart o göra skäl för lönen igen

Kram allihopa!

• Maskros67

Gomorron!

Här mås det finfint. Var ute o sprang med R hos honom igår, sen gick vi rätt uppför ett berg där det var kalhygge. Jobbigt värre!!! Åkte hem i morse o mötte upp mina fönstermontörer hemma, så nu är det full aktivitet i mitt hus. De var 3 st o 2 såg ut som värsta Hells Angels-medlemmarna, så man var lite fundersam o man skulle våga åka iväg o jobba

Sessan: kul med renovering, men jobbigt när det drar ut på tiden.

Lilja: ta det lugnt nu o ta hand om dig ordentligt. Har du laddat upp med några bra filmer?

Xena: jo, lite knäppt är det allt att längta till o få jobba, men jag förstår hur du menar.

Kram alla godingar!

• Maskros67

Har lagt in en bild på R o mig i mitt galleri om nån är nyfiken, blev lite konstig, men ni ser väl på ett ungefär

• Maskros67

Grattis Xena !!!

Jo, han tränar jättemycket, det passar mig bra. Peppar peppar *knackar mig i huvet* så går det bra med knät, känner ingenting än så länge.

Vi har verkligen kul ihop, han är en sån där busig typ som plötsligt kan vända upp o ner på en så man kiknar av skratt , men han klarar av att ta det lugnt också som tur är. Ska försöka fixa en bättre bild senare

Svar på tråden VIHPS VII