Vi som knipit färdigt del 2
Tappade hår innan graviditeten oxå, men ja snudd på inte ett enda under tiden som gravid.
Tack snälla ni för värmande ord.
Muminlina- Bvc psykolog finns sånt?? Ja det måste det göra eftersom du föreslår det, men jag har aldrig hört talas om nån sådan.
eldflugan- jag mår oxå illa, på kvällarna. Det har vart så i ungefär 1½ vecka. Jag är ABSOLUT INTE gravid (vi har ännu inte legat med varann eller haft nån form av sex)
Hmmm kan undra om jag har gödsel i brösten. Elina som är en månad(eller mer) yngre än era är lika lång eller längre......63 cm igår....
Elina har nu två nätter i rad sovit från 22.30 till 6.20 och till 5.30. I morse var brösten stenhårda o läckte men inte särskilt hårda i förrgår morse, då äter hon ändå sista gången straxt före 22. Hon har ännu inte ätit "välling" idag så hon verkar nöjd med det som bjuds i tuttarna.
Hon har även två gånger vänt sig från rygg till mage.
Konstigt det där med illamåendet. För mig har det kommit smygande nu senaste tiden, men som er andra är jag inte gravid, har ju inte vart i närheten av sex/samlag ens. (inte ens sett på tv eller film )
Fotografier o framkallning....ja jisses va kort jag tagit, men har ändå ganska bra lyckats sortera ut o skickat i väg.