Problem med sköldkörteln? Del 9
zezziz skrev 2008-07-07 13:55:31 följande:
Idag var jag och tog nya blodprover och hoppas innerligt att proverna blir klara och att doktorn hinner ringa mig imorgon och berätta vad de visade. Tror jag får börja äta 50 mg för jag känner absolut ingen skillnad sen jag började för 2-3 veckor sedan. När ska man börja känna effekt på tabletterna?
har du precis börjat? Till mig sa de att tidigast efter tre veckor kommer man märka skillnad, för mig tog det fyra. Jag har efter sex veckor fått öka min dos till det dubbla och äter nu 50. Räkna inte med att få höja än om du precis har börjat med levaxinet.
Phust, nu har jag varit och handlat med svärmor till prinsens tårta i kväll, samt lagat lite pasta och köttfärssås. Nu har jag så ont i höften och är helt slut att jag lagt mig i sängen för att vila. Gött med bärbar dator så man kan surfa liggandes även om det är lite knepigt
Har även pratat med sköterskan och ska till doktorn på onsdag verkar som om jag har fått en inflamation i höften utöver allt annat, när fasen ska det ta slut... vill ju inte behöva ha det så här tills man landar med näsan uppåt.