• skugga1

Tråd Om ÄD i sverige

Jag tänkte bara starta en tråd för oss som inte har börjat resa runt i världen för ÄD ,
    om det är nån som vill prata lite?
    Vi har precis börjat med vårt första försök, och tycker det skulle vara kul att byta upplevelser med nån.
    Kram

• Svar på tråden Tråd Om ÄD i sverige
  • skugga1

JÄTTEGRATTIS
    Hoppas allt går bra men nu är första hindret avklarat,grattis.
    Jag skulle oxå viljatesta innan td men jobbar hela helgen och tror det är för tidigt att testa på ruvardag 12eller 13.
    kram

Lycka är att inte känna saknad
  • Fride

Är det bara jag och Skugga som gör ÄD i Sverige nu?

Känns som om de flesta verkar göra det utomlands om man läser de andra trådarna här inne..?

Lycka till Skugga, håller tummarna för dig inför testet nästa vecka!

Kram Fride

• skugga1

ja, vi är lite ensamma här,men jag känner att det är bättre att börja här.Betala massa pengar och åka utomlands kanske man får lov att göra sen iaf.
    Tack för tummarna.
    Hur mår du,har du förstått att det blev +?
    Själv tycker jag allt känns så overkligt.
    kram

• skugga1

Testade minus idag så nu är det slut för denna gången.
    Hur går det för er andra?
    kram

• Jag är Sma

Känn er inte ensamma - jag följer er tråd med spänning. Jag har också gjort ÄD i Sverige, ett ET och sedan tre FET. Det FET tredje föll väl ut - nu är jag gravid i sjunde månaden. Önskar er alla lycka till - var ni än befinner er i ÄD-processen. Själv var jag rätt besviken efter FET nr 2 och funderade på om det inte var läge att ge upp, nu är jag som ni förstår glad att jag försökte en gång till.

• Lillaliten

Hej!
    Nej då, vi är flera som gör äd i sverige!! Gjorde första äd försöket nyss, hade test dag i måndags... - =(
    Tyvärr e det ju semester tider nu, så jag skulle återkomma till uppsala i början på augusti!
    Åhh va jag vill att sommaren ska gå fort... för eng gångs skull..
    Lycka till alla å GRATTIS till Fride!!
    Kram

• Raspberry81

Nej vad trist.....

När kommer ni orka med ett till försök tror Ni?

Vill du sätta dig i sadeln direkt eller har de stängt över sommaren?

Förstår hur det känns! Själv satte jag mig i badrummet & grät.

skugga1 skrev 2008-06-04 09:27:17 följande:
    Testade minus idag så nu är det slut för denna gången.Hur går det för er andra?kram
  • skugga1

Hejsan
    Ändrar lite i listan,nu blir det ju ett uppehåll för vår del men vi får väl hänga på låset när de öppnar efter sommaren.

Skugga 1:aFET efter sommaren

RUVAR

GRAVIDA
    Fride 3:e ÄD försöket

Idag har jag "firat" mens med öl och en cigg,Det hade jag mer än gärna klarat mig utan,men får njuta av det nu när man kan.
    stora kramar

• Fride

skugga vad ledsen jag blir för din skull, vet hur det känns! Kämpa på och lycka till nästa gång!

Själv är jag nu i vecka 6+2, ska tillbaka till Uppsala onsdag den 18 juni på ett första VUL och jag är skitnervös för att det inte ska finnas nåt där i magen...

Lycka till alla ÄD-tjejer där ute!

Kram Fride

• skugga1

Tack, det är så jobbigt att man har så stora förhoppningar,men det blir ju säkert  flera gånger så man kanske blir lite van.
    Det kommer gå jättebra den 18.
    kramar

Svar på tråden Tråd Om ÄD i sverige