• Anonym (Undran)

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

Jag och min sambo är oense om en sak, jag säger till honom att han har ganska tjock penis och det kan göra ont ibland då säger han neeee den är inte tjock men det tycker jag verkligen om jag jämför med min tidigare partners. Han har 15cm i omkrets och 17cm lång

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

• Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?
  • Neko

Anonym (fcuk) skrev 2008-04-08 13:36:17 följande:

Min är både 16 cm lång och 16 cm i omkrets och den är nog ganska grov men inte speciellt lång.
    Min sambo har också 16 i längd och omkrets och jag tycker att det är för grovt egentligen. Det går ju att ha sex men man måste vara försiktig så att det inte gör ont och analsex är ju inte att tänka på tyvärr :/
  • JessicaAcissej

Jag har ingen aning om hur grov min mans är.... Hmmm... Han kommer hem snart, kanske skulle fråga.. *s*

Den är iaf 20 cm lång, alltså ganska lång.. 10-12 cm i omkrets kanske... Jag måste verkigen fråga eller mäta, nu blev jag ju nyfiken ju...

• Nacka

Jag har som tidigare talare 16cm i omkrets och 17cm lång, det är bara till besvär... finns inga kådisar som går på, måste nästan alltid ha glidmedel, glöm analsex, ytterst få som kan suga utan att det gör ont.

• Anonym (fcuk)
    pomeransen skrev 2008-04-08 13:46:12 följande:
    Anonym (fcuk) skrev 2008-04-08 13:36:17 följande:
    Det är riktigt fläskigt. Har jag rätt om jag antar att du till och med har varit med någon som har upplevt den som FÖR grov?
    Jag var tillsammans med en tjej från Korea i tonåren. Hon var väldigt trång och det tog flera minuter innan man hade lyckats komma in. Min fru har ganska liten mun så hon får inte in så mycket mer än ollonet när hon suger.
  • Anonym (Lång & tjock balle)
    Tink skrev 2024-01-03 14:47:20 följande:

Männen på FL:

//

Klart man har en standard FL balle!
  • Anonym (madde)

Männen på FL:

HAHAHA, klockrent Tink!  Hjärta
  • XDX

Det är bara 3 av 1000 som har större omkrets än 15 cm. 
    calcsd.info/

Kondomen Grande XL är avsedd för upp till 15 cm i omkrets. 

Det sägs att 14 cm omkrets och större ger många kvinnor problem med smärta vid samlag. 

Omkretsen, i statistiska sammanhang, mäts på tjockaste delen av skaftet. Kan vara vid roten, eller mitt på - man mäter där det är tjockast. Man ska inte inkludera huden som tillhör pungen när man mäter rotens omkrets. Man mäter inte över ollonet. 

Jag har nördat på detta då jag själv har problem med att min storlek orsakar smärta. Såklart blir det värre om den är tjock hela vägen ut och inte mest bara vid roten. Och om den blir väldigt hård, inkl ollonet. 

• Anonym (Hm)

Männen på FL:

😁🤣
Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?