• Anonym (Undran)

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

Jag och min sambo är oense om en sak, jag säger till honom att han har ganska tjock penis och det kan göra ont ibland då säger han neeee den är inte tjock men det tycker jag verkligen om jag jämför med min tidigare partners. Han har 15cm i omkrets och 17cm lång

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

• Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?
  • Anonym (madde)
    XDX skrev 2024-02-19 21:41:54 följande:

Det är bara 3 av 1000 som har större omkrets än 15 cm. 
    calcsd.info/

Kondomen Grande XL är avsedd för upp till 15 cm i omkrets. 

Det sägs att 14 cm omkrets och större ger många kvinnor problem med smärta vid samlag. 

Omkretsen, i statistiska sammanhang, mäts på tjockaste delen av skaftet. Kan vara vid roten, eller mitt på - man mäter där det är tjockast. Man ska inte inkludera huden som tillhör pungen när man mäter rotens omkrets. Man mäter inte över ollonet. 

Jag har nördat på detta då jag själv har problem med att min storlek orsakar smärta. Såklart blir det värre om den är tjock hela vägen ut och inte mest bara vid roten. Och om den blir väldigt hård, inkl ollonet. 

Japp, du har såklart nördat ner dig eftersom du din stackare har en JÄTTESTOR  penis. Gissa vad, det har också alla andra här på FL.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (madde)
    Anonym (Isabelle) skrev 2024-02-19 22:04:22 följande:

Lämnade min exman för en större kuk, min nuvarande man som länge var min älskare innan. Den är perfekt, 22cm och runt 3 fingrar tjock.

Min förra man hade en klen medelmåttig 12cm kuk. Kände att något saknades i mitt liv, när jag träffade älskaren vände min värld upp och ner, visste inte att man kunde njuta så här mycket av sex. Gud vilka kraftiga orgasmer när man blir fylld och töjd Hjärta

Känns som varje gång jag ser bjässen blir jag rejält mer undergiven, jag dyrkar hans kuk med morgon-avsugningar och är alltid villig att ställa mig ner på knä och suga om han tar ut den.
    Älskar det här och är så lycklig!

En till snubbe som utger sig för att vara kvinna, vad är det för fel på er?
  • Pixxel
    Anonym (madde) skrev 2024-02-19 22:06:43 följande:
    Dom mår väl bra av att trycka ner andra människor. Tragiska människor.
  • Anonym (Medel)

Jag har 15 cm lång tror jag. Minns inte omkretsen. Men ungefär som en wc-pappersrulle. Jag ryms precis i den. Vad det då kan vara? Jag uppfattar själv att jag är av medelstorlek,

• XDX
    Anonyn (Medel) skrev: 
    "Jag har 15 cm lång tror jag. Minns inte omkretsen. Men ungefär som en wc-pappersrulle. Jag ryms precis i den. Vad det då kan vara? Jag uppfattar själv att jag är av medelstorlek" 

Toarulle är väldigt osäker referens, de varierar.  Ganska vanligt med utvändig omkrets 12,5 på dem, och då lite mindre invändigt - sannolikt nära medelomkrets ungefär. För att mäta och jämföra med statistik är det måttband som gäller, se mitt inlägg ovan om detaljer. Gissningsvis sitter en Profil ok på dig. 

Själv kommer jag inte ens halvvägs över ollonet med en typisk toarulle, och jag använde Grande XL. 
  • Anonym (Mannen)
    XDX skrev 2024-02-20 10:37:10 följande:
    Anonyn (Medel) skrev: 
    "Jag har 15 cm lång tror jag. Minns inte omkretsen. Men ungefär som en wc-pappersrulle. Jag ryms precis i den. Vad det då kan vara? Jag uppfattar själv att jag är av medelstorlek" 

Toarulle är väldigt osäker referens, de varierar.  Ganska vanligt med utvändig omkrets 12,5 på dem, och då lite mindre invändigt - sannolikt nära medelomkrets ungefär. För att mäta och jämföra med statistik är det måttband som gäller, se mitt inlägg ovan om detaljer. Gissningsvis sitter en Profil ok på dig. 

Själv kommer jag inte ens halvvägs över ollonet med en typisk toarulle, och jag använde Grande XL. 
    Haha kommer ihåg i ungdomen när jag nyfiket petade in den slak i en tom toapappersrulle och den började växa. Gash! den fastnade och jag fick panik trodde den skulle gå sönder och bli förstörd. Klippa sönder eller gå till doktorn? Kom på att hälla kallt vatten på och då släppte det men jag gör aldrig om det.
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (madde) skrev 2024-02-19 22:06:43 följande:
    De måste skapa en fantasi i huvudet för att överleva
    Och dom som skicka kuk bilder, måste sakna nåt 

Min man har perfekt 13 stånd och två fingrar bred
    Behöver inte ha större då han är den enda jag har haft
  • Tink

"Storleken kan vara besvärlig ibland, man får köpa specialdesignade kondomer. Men inga kvinnor har klagat."  // Anonym FL-man

Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?