Vilken omkrets/längd har din partners penis?
Männen på FL:
Männen på FL:
Det är bara 3 av 1000 som har större omkrets än 15 cm.
calcsd.info/
Kondomen Grande XL är avsedd för upp till 15 cm i omkrets.
Det sägs att 14 cm omkrets och större ger många kvinnor problem med smärta vid samlag.
Omkretsen, i statistiska sammanhang, mäts på tjockaste delen av skaftet. Kan vara vid roten, eller mitt på - man mäter där det är tjockast. Man ska inte inkludera huden som tillhör pungen när man mäter rotens omkrets. Man mäter inte över ollonet.
Jag har nördat på detta då jag själv har problem med att min storlek orsakar smärta. Såklart blir det värre om den är tjock hela vägen ut och inte mest bara vid roten. Och om den blir väldigt hård, inkl ollonet.
Lämnade min exman för en större kuk, min nuvarande man som länge var min älskare innan. Den är perfekt, 22cm och runt 3 fingrar tjock.
Min förra man hade en klen medelmåttig 12cm kuk. Kände att något saknades i mitt liv, när jag träffade älskaren vände min värld upp och ner, visste inte att man kunde njuta så här mycket av sex. Gud vilka kraftiga orgasmer när man blir fylld och töjd
Känns som varje gång jag ser bjässen blir jag rejält mer undergiven, jag dyrkar hans kuk med morgon-avsugningar och är alltid villig att ställa mig ner på knä och suga om han tar ut den.
Älskar det här och är så lycklig!