-
men det känns posetivt att känna att det finns kanske lite hopp ändå, vet inte vad som får mej och hoppas, glandinet kanske, flytningarna, molvärken, men men nej jag hoppas att vi får ett + denna gångseSSa skrev 2008-05-15 23:18:10 följande:neee säg inte så ska bli kul o se
-
fast idag är jag lika negativ har molvärk och ont i äggstockarna.. som hugger till och har håll typseSSa skrev 2008-05-16 10:36:59 följande:ja jag tror d i alla fall
-
och jag fick inga spottings som jag brukar
blödde kraftig dagen efter, sen var det lite mindre igår och inatt så ja inget på 15 timmar men så var jag på toa och gjorde ursäkta nr 2 och nu verkar det ha börjat om igen, men mest bruna flytningar.. skumt! -
Är inte gravid, tog en sticka imorse..
blir också mycke svullen, var svullen redan äl+3 -
kan ägglossningen komma en vecka innan beräknad ÄL? Har ni hört nå dylikt nån gång?
Men jag har haft superont idag, fick gå dubbelt och tänkte nu går jag av på mitten, tyckte mej känna som jag kissat på mej och kollade flytningar och det var älslajm som det bara skrek om det, sen fick jag skitont och gick och kolla igen och då var det även lite blod i flytningarna, ikväll är livmodertappen ÖPPEN så jag undrar ja, har jag ÄL nu? Typ 7-8 dagar för tidigt eller spelar kroppen mej ett spratt? Överreagerar jag på glandinet (tar ju rosenrot också) Vad var det för blödning, hade det varit mensen, eller eftermens borde ju det ha kommit brunt och inte rött och näe, haft älvärk och drag i äggstockarna sedan dag 4 denna gång, mensen tog slut dag 5, idag är jag på dag 7, fattar ingenting! Men så ont som jag hade idag.. näe.. ??????? -
min mens slutade dag 5, igår var jag på dag 7, haft molvärk och drag i äggstockarna sen dag 4, hittils idag känner jag INGENTING, värken försvann igår efter den lilla blödningen jag fick i den genomskinliga slajmet, hade det varit typ dag 14-15 så hade jag gått på att det var äl, nu vete sjutton.. Men iaf, ska ju spolas på måndag, läkaren bör väl se om en äggblåsa har spruckit?
-
tror inte heller det kan va en nidis, har ju haft min mens... men ganska sparsam var den dok förutom andra dagen... hum, näe, vete tusan! *s*
ja testa ni som testa skall -
dag 10 idag och glandinet verkar ha gjort verkan här på äggblåsan... Kommer förhoppningsvis ha haft ÄL inom 5 dagar , hoppas på det :-9 Hade jag inte haft så ont ikväll hade gubben levt farligt!
-
Amalthea
Extra kul och få stegring då när man aldrig testat -
hehe
aldrig fel ja hoppas, vill dock ha ett plus ja
tänker inte testa före bim denna gång...
Har som håll idag i äggstocken nån som har så vid ÄL? Har inte alls lika mycke älflytningar heller men nog är dom genomskinliga och trådiga, ibland vattninga... lite blod i hade jag också men det har jag haft sen i måndags (spolade ju äggledanra då)