Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Tips till alla som vill bli gravida...

Åttan skrev 2008-05-05 20:20:34 följande:
    Aha... omvänd psykologi.. !!
    eller hur... man kanske ska ge upp ordentligt säga att fan tar det sig inte nu så blir det inga fler barn eller nå sånt, att man ger upp fullständigt (en kompis plussade då) Hehe!
  • TuSSen09

verkar inte som att glandinet funkar på mej, ÄL verkar iaf strula som vanligt.. men men det hjälper ju inte det egentligen så varför sitta och fundera

• TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-06 09:12:55 följande:
    Nej glandinet gör ju inte så att älen kommer som den ska om den har strulat..
    verkar inte som att jag har ÄL ändå så jag vet inte varför tempen dippa.. men och andra sidan har jag inte sovit mycke inatt så det var kanske därför jag hade låg temp, men borde ju ha haft hög då tycker jag. Kanske haft äl ändå.. för jag har inga ältrådar längre
  • TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-06 09:22:53 följande:
    Tror inte att man ska analysera för mycket ... har ni legat i bra den här perioden som du tror att du har haft äl så får du nog försöka intala dig att ni har gjort vad ni har kunnat. Försöka slappna av till BIM kommer.
    det är ju det vi inte har för en gång skull vart det lite sex.. annars har man lekt kaniner så man inte kunnat gå på flera dagar, nä skämt och sido.. lite sex denna gång.. men borde ändå täckt upp så det vart varannan dag ungefär
  • TuSSen09
    clear skrev 2008-05-08 09:32:23 följande:
    NU är ÄL över och vi har myst varje dag! NU är det bara att hoppas och genomlida dagarna fram till BIM!!!
    samma här hoppas det är för sista gången
  • TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-13 22:58:05 följande:
    Hej hopp i tråden!Änsåläge har det inte kommit någon rödhäxa å hälsat på.. dag 30 idag, den längsta cykeln jag haft har varit 32 så det blir nog till att testa på fredag om tanten håller sig borta så länge.. men det tror jag att hon kommer att göra. Varför vet jag inte men det är bara en känsla jag har. Boobisarna har svällt lite, inte mycket men dem har blivit fylligare ut mot armhållorna (om ni förstår), har inte så stor byst i vanliga fall 80B/C så nu känns dem stora + att jag hade problem att ligga på sidan i dag när jag sov.. det var in bekvämt, ömmade lite om man säger så + att jag tycker att jag fått tydligare blodådrer... kanske inbillning men jag tror inte det...
    hoppas att det är din tur att plussa nu då
  • TuSSen09

börja när du får mensen, eller under mensen om du inte har glandin hemma

• TuSSen09
    seSSa skrev 2008-05-15 11:03:24 följande:
    hur funkar d me RR?? tänkte köra me d denna månaden istället då jag har d liggande hemma.... jag tog mitt första "piller" igår men mensen började i måndags... ÄL kommer om 2 veckor ungefär... när ska jag sluta ta de?? EFTER eller INNAN ÄL?
    du kan kombinera, vet en som tog rosenrot fram till äl och sen började med bisolvon och körde glandin hela vägen, hon vart på smällen
  • TuSSen09
    seSSa skrev 2008-05-15 11:23:42 följande:
    hmm.. e glandin o borago samma sak? tänkte kila ner till centrum idag o kolla ifall de har något av dessa i hälsokosten..
    Båda innehåller gurkfröolja (det är det som ska va miraklet)
  • TuSSen09

hum
    jag har ändrat känsla ikväll tanken har slagit mej att jag är kanske gravid ändå, så har jag inte känt mej på typ ett ÅR!! Så det är nytt... men men jag får väl bakslag och fanskapet kommer

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...