• Åttan

Tips till alla som vill bli gravida...

Oki.. ja jag har 2st vanliga cb hemma... funderar på hålla mig 4 timmar å sedan ta ett test för å se... om det inte visar nått så har jag ju ett kvar ifall att.. men jag är så kissnödig nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen... hur ska detta gå... !

seSSa skrev 2008-06-11 13:44:23 följande:
    aa tjuvfuskat ska dock testa "på riktigt" me CB i helgen hehe
  • Åttan

Nej jag vill ju att det ska vara så koncentrerat som möjligt eftersom att det inte är morgon urin..
    mary k skrev 2008-06-11 15:41:57 följande:

ta det NUUUUUUUUUUU
  • Åttan

Utslag på ältestet å svagt svagt svagt plus tyckte jag mig kunna se.. men det var knappt så att man kan se det.. har inte visat för sambon för han kommer garanterat säga att det inte är nått.. å skulle det inte vara nått så vill jag ändå få ha det i tanken ett tag att det kanske är nått fast det är så svagt svagt svagt...

• Åttan

Billigatester äl test å cb gravtest

TuSSen09 skrev 2008-06-11 19:27:00 följande:
    cb ältest eller? whooo bådar ju gott
  • Åttan

strecken var inte lika starka.. såg ut som stegring.. inte fullt positivt

TuSSen09 skrev 2008-06-11 19:29:38 följande:
    härligt, hoppas du inte såg i syne då på gravtestet, var det lika starka streck på ältestet eller starkare än kontrollstrecket?
  • Åttan

ja jag tog ett test vid sextiden å det var svagt svagt svagt positivt... måste ju hålla jämna steg med dig... men nu blir det inte nå mer test förens på söndag om inte mensen kommit innan dess..

seSSa skrev 2008-06-11 21:43:52 följande:
    vadå har du testat me CB gravtest nu??
  • Åttan

Här har mensen INTE kommit.. är på dag 29 idag... det moler fram å tillbaka å ibland så moler det så kraftigt att jag banne mig tror att NU måste mensen ha kommit, men när jag sen går å kollar upp det så är det NADA!! Har varit väldigt trött dem senaste dagarna, tröttare än vad jag brukar vara så det kanske kanske är nått ändå då.. !
    Fick brev av min gyn idag med.. ÅÅ vet ni vad?? Det är inget fel på mig.. vad utredningen kan påvisa hittils.. jag har ju lämnat hormonprover och prog prov som ska påvisa om jag har ägglossning å allt är som det ska... *glad*
    Om mensen skulle komma nu ändå så hoppas jag att sambon är med på att det är hans tur att kolla upp sig.. det är ju nästa steg innan man beslutar sig för om jag ska genomgå en spolning eller inte....

• Åttan

Nee... söndag... lägger till dig med i min... !

seSSa skrev 2008-06-12 09:06:56 följande:
    hehe myyys :_D neee innte söndag.. lördag morgon för då ska JAG göra mitt.. llägger till dig i min adressbok så vi kan snacka o följa varandra *fnittrar som en liiiiten skolflicka*
  • Åttan

Ja det känns mycket bra... att veta att det inte är nått knas på mig...

seSSa skrev 2008-06-13 22:17:59 följande:
    åhh glad för din skull.. måste kännas så otroligt skönt nu
  • Åttan

Jag gick hos en privat gyn som är landstingsbaserad.. så det enda jag har betalat för min utredning hittils är 230:-. Hade hon inte varit landstings baserad så hade det kostat uppåt 1000:-. Jag visste inte att hon var landstingsbaserad när jag började gå hos henne så det var ju bra å en tur jag hade..

seSSa skrev 2008-06-13 22:32:23 följande:
    kostar d testet nått? *frågar av ren nyfikenhet*
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...