• Åttan

Tips till alla som vill bli gravida...

Värsta mirakel tabletten..

• Åttan

Hur menar du då?

Surkatt skrev 2008-05-01 10:09:37 följande:
    Hoppsan... I killed the tråd med mitt gnäll...
  • Åttan

Ok på så vis.. Klart att man har rätt att få vara lessen å gnälla av sig lite.. vi är väl här för att stötta varandra.. !
    Milla B skrev 2008-05-01 10:17:05 följande:

Det var nog för att vi var så dåliga på att skriva här inne i går kväll som Surkatt trodde att hon dödat tråden.Surkatt: Självklart får du vara ledsen nu när "egentliga" BF är här och plusset fortfarande lyser med sitt frånvaro. FÖrstår att det är jobbigt
  • Åttan

Ni som äter Glandin, hur många om dagen äter ni?

• Åttan

varför ska du dra ner så fall?

Tramsbyttan skrev 2008-05-01 11:58:38 följande:
    Jag tar 2 varje morgon, med frukosten. :)Blir nog 2 denna månaden, om det inte tar sig börjar jag med 1 om da'n.
  • Åttan

Ja det står ju att dem rekomenderar inte att ta mer än 2 om dagen..

Bebis09 skrev 2008-05-01 12:05:16 följande:
    jag tar en nämligen för att jag tar samtidigt 2 st omega 3 blir kanske för mycke annars
  • Åttan

Uhmm jag började lite sent så jag tog min första tablett 2 dagar innan äl..

Joffe skrev 2008-05-01 12:16:03 följande:
    Hallå på er!Blir lite nyfiken på detta och ska nog prova nästa månad.När jag blev gravid förra ggn så var det efter en rosenrotomgång (efter år av andra behandlingar) och jag blev gravid, nu testar jag rosenrot igen men om det inte funkar denna månaden ska jag nog prova borago.Tar ni första pillret på första blödningsdagen?
  • Åttan

Någon som blir gasig i magen av Glandinet?

• Åttan

jag skulle nog avvakta tills mensen är slut å börja äta då. Tabletterna ska ju bygga upp en tjockare så då känns det lite som om det bara är onödigt att äta dem under mensperioden!

sugaboo skrev 2008-05-02 09:51:26 följande:
    Har min mens nu.. kan jag börja med dem nu??
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...