• Åttan

Tips till alla som vill bli gravida...

Vart bor du då? hade du tänkt skicka via posten?.. funderar nämligen på å börja knapra nästa månad om mensen kommer.. känns som om det är försent denna gång då jag har äl i dagarana.. !

Acnaib skrev 2008-04-27 08:47:13 följande:
    Hej!Undrar igen om det inte är någon som vill köpa mina Glandin 25, billigt av mej. Det är 125 kapslar kvar av 150. Det funkade fint fint för mej, så nu behöver jag ju inte resten haha!
  • Åttan

Vad ska du ha för dem då? hur gör vi med bet så fall?
    Grattis til bebben..

Acnaib skrev 2008-04-27 08:59:51 följande:
    Jag bor i halmstad.. men posten funkar fin fint.... Jag började käka mina 2 dagar innan äl. Nu väntar jag en julaftonsbebis!
  • Åttan

Ja det låter väl som ett rimligt pris.. man kanske inte behöver några fler efter dem som jag köper av dig om man har tur..

Acnaib skrev 2008-04-27 09:20:04 följande:
    Tack! Hoppas allt går bra med denna graviditeten.. MA förra gången... tyvärr...Hmm.. jag gav 250kr för mina... Om jag skickar dem med poten inom sverige är frakten 31kr. Såå... vad sägs om 180kr?
  • Åttan

Hur många åt du om dagen och hur många dagar åt du?

Acnaib skrev 2008-04-27 09:20:04 följande:
    Tack! Hoppas allt går bra med denna graviditeten.. MA förra gången... tyvärr...Hmm.. jag gav 250kr för mina... Om jag skickar dem med poten inom sverige är frakten 31kr. Såå... vad sägs om 180kr?
  • Åttan

Ja precis .. då är det ju bara onödigt att fortsätta när man blivit gravid, om man inte äter dem för en annan orska vill säga.. för dem är väl eg. till för om man har kraftig PMS har jag läst..

Ska jag inboxa dig min adress eller ?

Acnaib skrev 2008-04-27 09:41:27 följande:
    Jag åt en om dagen, fram till ägglossning, sedan två om dagen en tid fram. Tills jag visste att jag var gravid. Sen slutade jag. Då tyckte jag att de gjort sitt. hehe.
  • Åttan

ja fast inte nu .. är på jobbet å har dosan hemma.. så det kan inte bli förens imorgon..

Acnaib skrev 2008-04-27 09:47:49 följande:
    Gör så, så inboxar jag dej mitt kontonummer, för du kan väl överföra pengarna dit?
  • Åttan

Tror du på det nu då.. ? Hit har jag oxå hittat nu hihi.. ska börja knapra jag med som du kanske ser..

MiAmore skrev 2008-04-27 10:10:41 följande:
    Go maren tjejer! hihi.... testade med ett digital i morse.. Nu finns det VERKLIGEN inga tvivel! Jag är gravid!!!!!! hihi
  • Åttan

Är det någon som har sagt det?
    Lady Q skrev 2008-04-27 13:02:49 följande:

prostaglandin och glandin är väl ej samma sak? för prostaglandin använs vid abort för att mjuka upp livmoderstappen och underlätta vidgningen av livmodershals-kanalen.
  • Åttan

Ok på så vis.. då förtod jag dig fel!

Då hoppas jag verkligen inte att det är så..
    Lady Q skrev 2008-04-27 13:09:30 följande:

Nej, jag undrar. Så det inte är samma sak.. Vill själv börja, men vill ha så mycket fakta innan jag stoppar i min tab.. Under mitt letande hittade jag denna text. B-vitaminet folsyra har visat sig ha stor betydelse för gravida och för kvinnor som planerar en graviditetwww.bodystore.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.f...
  • Åttan

Jag har en himla äl värk idag.. men vet inte om det beror på Gladninet eller ej!

Bebis09 skrev 2008-04-30 09:47:38 följande:
    Nån som vet om dom fått tidigare älsymptom och tidigare äl med glandin?
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...