• seSSa

Tips till alla som vill bli gravida...

uppdaterar lite me att fortfarande ingen mens komit.. har sprungit på toa minst ett tiotal gånger idag då jag haft mensvärk o kännt mig lite blöt i underlivet men NADA

♂ L E Ó N ♂
  • seSSa

nu har jag testat 2 gånger.. första gången ett skitsvagt minus att d knappt syns o nyss när jag steg upp testade jag me morgonurin.... nu behöver man inte kisa för att se nått utan nu får man kika lite på avstånd hehe..... ska dock testa me CB i helgen innan jag tar ut nått i förväg

♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 09:21:01 följande:
    så du har fått ett svagt plus?
    japp... båda gångerna... dock så har jagt inte tagit glandin utan kört med RosenrotMax... dvs minsta mg/tablett 1 gång/dag
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    TuSSen09 skrev 2008-06-11 09:33:47 följande:
    bara skitsnack detta också, allt handlar om en TUR tror jag, andra misslyckade försöket med glandin! så LESS!
    supertråkigt gumman.. provat me rosenrot då??
    Åttan skrev 2008-06-11 10:34:01 följande:
    Vad roligt.. Jag tror att jag oxå kommer att få ett pluss denna månaden.. men vågar inte testa... hihi...
    när har du BIM? skojigt ifall du me plusar.. komigen nu jag vågade inte heller testa men gjorde mitt första i förrgår o mitt andra idag ju
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    TuSSen09 skrev 2008-06-11 11:10:35 följande:
    jadu, biter inte på mej dom heller
    vad hade du för mg på de?? d räckte me att jag tog 600 mg/dag medan en vän till mig tog 2000 mg/dag...
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 12:36:53 följande:
    Jag har första BIM imorgon.. då är jag på dag 28.. brukar pendla mellan 28-32 dagar...
    okej spännande håller superhårt i tummarna n udå
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 12:59:17 följande:
    Tack tack.. funderar fortfarande när jag ska testa.. är lite osäker men det ger sig..
    testa under helgen så gör vi d ihop lagom e ifall du testar kanske på BIM+/-2??
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 13:22:47 följande:
    ja.. vi får se... är såå sugen.. men jag kanske väntar till helgen.. men du har väl redan testat.. så då ligger du före mig.. hehe..
    aa tjuvfuskat ska dock testa "på riktigt" me CB i helgen hehe
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 20:41:22 följande:
    strecken var inte lika starka.. såg ut som stegring.. inte fullt positivt
    vadå har du testat me CB gravtest nu??
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    Åttan skrev 2008-06-11 22:02:59 följande:
    ja jag tog ett test vid sextiden å det var svagt svagt svagt positivt... måste ju hålla jämna steg med dig... men nu blir det inte nå mer test förens på söndag om inte mensen kommit innan dess..
    hehe myyys :_D neee innte söndag.. lördag morgon för då ska JAG göra mitt.. llägger till dig i min adressbok så vi kan snacka o följa varandra *fnittrar som en liiiiten skolflicka*
    ♂ L E Ó N ♂
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...