• seSSa

Tips till alla som vill bli gravida...

två blir 3 skrev 2008-05-30 12:53:29 följande:
    mensvärk är inget farligt att ha när man e gravid. jag hade jättemkt i början och sen försvann det ett tag och är tillbaka igen. det är växtvärk :D svullen om magen ska vi inte ens snacka om.. såg ut att vara i 6e månaden när jag egentligen var i 6 veckan :D
    nee jag vet att d inte e farligt o ha mensvärk utan tänkte att d kanske e bra o ha mensvärk IFALL d skulle vara ett tecken på att man ÄR gravid
    önska BIM kunde närma sig.. tror inte d tagit sig, tror alla mina symtom o krämpor e tack vare rosenroten faktiskt...
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa

VET ni ifall strålning i ryggslutet/svanken är ett tecken på nått? d e typ som mensvärk fast bakifrån... har aldrig haft mensvärk så långt innan mensen nämligen... idag kom mensvärk känslan tebax nämligen fast nu bakifrån Fundersam

♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    mary k skrev 2008-06-01 15:10:15 följande:
    så brukar jag ha innan mensen kommer,mensvärken kan sätta sig i ryggen,,mer mot svanken.
    joo jag kan också ha d så ibland men inte redan efter 1,5 v efter mensens slut
    '
  • seSSa
    ammeli skrev 2008-06-04 20:35:43 följande:
    seSSa: Vad funderar du att det skulle kunna bero på förutom ägglossningen då? kan gravida symtom komma redan 1,5v efter mens? Jag har oxå kännt starkare av äl och haft mera ont vid mens än före.... så kanske det är det.. men HOPPAS verkligen att det är gravida symtom du har om du funderar på det!
    hmm ne alltså missförstånd där.. hade redan mensvärk vid 1,5 v efter mens men jag vet inte.. gjorde ett test idag o d var neg, på tok för tidigt så bara att vänta o se...
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa

wooooo.... BIM idag eller imorn..... :-S inget spår av mensen o tidigast/senast jag gjorde test var på BIM -6-7........ håll tummarna.. kommer den inte så e d KALAAASSS

HÅLL TUMMARNAAA NUUU

♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    TuSSen09 skrev 2008-06-09 11:04:34 följande:
    håller mina tummarna för dig/er
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    mary k skrev 2008-06-09 11:21:41 följande:
    några symptom??
    haha ingen idé o analysera d... lovar dock att skriva upp allt ifall d visade sig vara nått...
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    mary k skrev 2008-06-09 11:31:24 följande:
    känner igen d,,analyserade ALLT dom första försöken,,sen n'r mensen kom blev man alltid mer besviken för man trodde att allt man hade var gravv symptom.mensen ska komma idag,,gjorde test men visa -,,,har inga gravvsymtpom,förutom att magen e extremt svullen,,men d kan den iof vara när man väntar mens med..kommer säkert ikväl..
    jo precis därför väljer jag att inget säga o försök att INTE analysera.. tror att kroppen spökade så sjukt mkt denna månaden pga rosenrot allt utöver d tror jag inget hänt MEN man kan ju ha fel.. har lite molvärk nu.. spänner o krampar lite i tjejmagen...
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa
    wildamamman skrev 2008-06-09 17:14:09 följande:
    Hej på er!vi har försökt sedan dec-jan och i april tog det sig men fick tyvärr missfall igår. innan jag visste att jag var gravid så sa jag "tar det sig inte nu så ska jag äta glandin 25" Tänkte höra lite här.. Kan jag börja äta Glandin redan nu och om det tar sig kan man då fortsätta ta det hela graviditeten? Varför jag undrar om hala grav. är för att jag får extremt mycket finnar, både i ansiktet och på ryggen. jag har ju hört att det är bra för hyn. Hur mycket större chans har man med glandin jämfört med utan?Hoppas att ni kan ge svar på mina frågor!!Tack på förhand!
    *krama om* läste i andra tråden men har inte hunnit skriva... fya så tråkigt..
    ♂ L E Ó N ♂
  • seSSa

ingen mens igår... väntar på dagen.. måste väl vara BIM idag då jag kände ÄL en dag sent.... inga känningar än så länge.. hoppas så grymt...!

♂ L E Ó N ♂
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...