Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

Sthlmsjävlar skrev 2008-04-15 21:21:43 följande:
    I övermorgon är det dags för min lilla Hektor att komma ut =)Längtar så otroligt mycket!
    Redan dags

Häftigt! Har du blivit lite nervös ännu eller är du bara förväntansfull?
  • siamusen
    Sthlmsjävlar skrev 2008-04-15 21:21:43 följande:
    I övermorgon är det dags för min lilla Hektor att komma ut =)Längtar så otroligt mycket!
    Fint namn förresten
  • siamusen
    Sthlmsjävlar skrev 2008-04-15 21:40:09 följande:
    Ni får hålla alla tummar för oss är ni snälla! =)Jag är förväntansfull och enbart positivt nervös just nu, men antar att onsdagsnatten inte kommer bjuda på många sömn timmar ;)Informationsmötet idag där man fick träffa personalen som ska medverka under snittet var verkligen toppen!Man fick sig en pratstund i enrum med varjeHektor är väldigt ovanligt men tro mig jag har TJATAT på sambon, han gillade det inte från början.Hur går det för er andra som ej ännu fått godkänt?
    Klart jag ska halla tummarna. Det kommer ga jâttebra
  • siamusen
    pumpkinpie skrev 2008-04-16 12:56:41 följande:
    Jag tycker att vi bara tar och struntar i ovanstående inlägg då detta inte har något med vår tråd att göra..aight!
    Vill du ha popcorn? Har ny poppade

När är det dags för dig förresten? Jag misstänker att jag är sisten ut i traden.
  • siamusen
    pumpkinpie skrev 2008-04-16 12:59:43 följande:
    Mmm..popcorn, fast jag är nog mer sugen på glass!
    Har glass ocksa. Idag är jag pa bra humör. Solen skiner ute och alla träden blommar
  • siamusen
    pumpkinpie skrev 2008-04-16 13:10:40 följande:
    Slevar i mig glass samtidigt som jag peppar alla mina medsystrar. *pepp pepp*Ropen ska skalla snitt åt oss alla!
    Ja, jag hoppas verkligen att du ska fa ditt snittlöfte du med

Jag hade ju inga problem med mitt iom att det blir det tredje snittet. Undrar mer över vilket datum det blir. I-landsproblem helt enkelt
  • siamusen
    pumpkinpie skrev 2008-04-16 13:46:05 följande:
    Vilken rolig spännande väntan! Synd att man inte får välja datum också, det är ju jobbigt om snittet krockar med nåt annat kul
    Jag fick vâlja själv sist faktiskt. Inom en viss vecka da. Valde en fredag sa att mina föräldrar kunde flyga ner och möta sitt nya barnbarn samt hjälpa till med barn nr ett
  • siamusen
    Tuzza skrev 2008-04-16 14:12:28 följande:
    Jo...det har det väl...får sätta mig och göra en lista...
    Kul att veta vad det blir Nu blev jag nyfiken, men du behöver inte berâtta

vi ska fa pojke nr tre vi. Väldigt svart att hitta namn. Funderar pa att döpa honom efter katten
  • siamusen
    Sthlmsjävlar skrev 2008-04-16 14:22:55 följande:
    Haha du är så rolig =)Vad heter katten?
    Katten heter Spencer.

Mina söner heter Rufus och Gaston sa vi kan lika gârna fortsâtta med "djurnamn"
  • siamusen

Skoj med tid Tessulago Vad tror du sjâlv att det är?

Fattar inte att det ska vara sa tabu med könet i Sverige. Hâr far man alltid veta. De fragar innan

Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.