Smuliz skrev 2008-05-06 10:38:23 följande:
Så där sa min läkare till mej också, att det viktigaste är att man som läkare aldrig "kör över" sin patient, att det är viktigaste för bebisen att mamman känner sej trygg.S3BM: kanske dax för din läkare å fatta det snart Ja känner mej jättepirrig nu när jag tänker på att dagarna går ju och dagen närmar sej.Nån som vill dela me sej hur ni gjorde eran "sista" helg med ev syskon och käraste??Vet bara att jag vill ha det extra mysigt med sambon och dottern sista helgen det är vi 3. Men vad?! Min läkare sa att om allt går bra med snittet (eftervården mm) så får man åka hem efter 4 dagar. Men här ser ja att nån åkte hem tidigare ändå!? Jag har ingen brådis hem (tror ja!?) men vill väl heller inte ligga kvar i "onödan" för länge då jag och sjukhus inte gillar varandra så vidare värst
ja det skulle man kunna tycka efter 16v kämpande för min del....men nej...ska igen till psykologen idag...får gå hos henne varje vecka fram till förlossningen o även efteråt.
Om ngr veckor ska jag, psykologen, min bm och överläkaren faktiskt ha ett möte o prata...får väl se hur det går...hmmm