• oOTindraOo

Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?

Sökes:
    Unga mammor (ni avgör själva vad som är ung mamma!) i Stockholms-, Norrtälje området som kanske vill prata! Antingen här på tråden eller träffas och fika!

Startade denna tråd på inrådan av "någon på bvc" som även h*n tyckte att fler unga mammor borde söka kontakt med varandra!
    Jag vet att ni finns!! Flört
    Det är bara att skriva en rad eller två!

Välkommen!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-28 09:34
    Här kan ni lägga in lite (Frivilligt!) info om er själva så man kan läsa om vad ni är för personer! Tänkt mer som en kul grej bara!

www.familjeliv.se/Forum-3-43/m30150035.html
  • Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?
  • kim mi

ja jag finns! Sen är det ju det där med vart man sätter gränsen som ung mamma...? Trots att jag är 26 så känner jag mig som en ung mamma...men vet ju att enligt statestiken så kanske jag inte räknas som det idag men då jag fick mitt första barn ( har idag 2 barn ) så var jag bara 16 år så det är väl derför jag fortfarande känner mig som en ung mamma.

• Saandraa

Hej Tess jag finns ju alltid gumman! hihihii!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

fast det är klart jag kanske är för "gammal" 24 år UNG är jag!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Juhanna

Hejhej! JAg heter Johanna har en dotter, Svea, som är 9 månader. Bor visserligen inte i Norrtälje men i Stockholm.

• oOTindraOo
    kim mi skrev 2008-02-27 11:57:06 följande:
    ja jag finns! Sen är det ju det där med vart man sätter gränsen som ung mamma...? Trots att jag är 26 så känner jag mig som en ung mamma...men vet ju att enligt statestiken så kanske jag inte räknas som det idag men då jag fick mitt första barn ( har idag 2 barn ) så var jag bara 16 år så det är väl derför jag fortfarande känner mig som en ung mamma.
    tycker du att du är en ung mamma så ÄR du en ung mamma!
    Saandraa skrev 2008-02-27 11:57:46 följande:
    Hej Tess jag finns ju alltid gumman! hihihii!
    Haha ja samma för dig oxå då jue!
    Juhanna skrev 2008-02-27 11:58:35 följande:
    Hejhej! JAg heter Johanna har en dotter, Svea, som är 9 månader. Bor visserligen inte i Norrtälje men i Stockholm.
    Jag skrev ju  Sthlm oxå! Räcka ut tungan det finns tydligen inte så många unga mammor här i Norrtälje som vågar tillkännage sig på sådana här sidor så jag valde att ta med stortaden oxå!
  • Saandraa

Hihi men då placerar jag min butt här!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

Jag fick höra igår på apoteket att jag bar på min lillasyster "nääe, det är min dotter" sa jag, tanten - "OJ, hur gammal är du då?19?" jag - "tackar så hemskt mycket, men jag fyller 25" det var skoj tycker jag!!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

Då berättade hon att hon hade 3 barn när hon var 25 haha!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?