• Saandraa

Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?

Hej Tess jag finns ju alltid gumman! hihihii!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

fast det är klart jag kanske är för "gammal" 24 år UNG är jag!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

Hihi men då placerar jag min butt här!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

Jag fick höra igår på apoteket att jag bar på min lillasyster "nääe, det är min dotter" sa jag, tanten - "OJ, hur gammal är du då?19?" jag - "tackar så hemskt mycket, men jag fyller 25" det var skoj tycker jag!!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa

Då berättade hon att hon hade 3 barn när hon var 25 haha!

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    kim mi skrev 2008-02-27 12:20:14 följande:
    oOTindraOo: var in och kollade din pres. stod att du bode utanför norrtälje...vart hamnar man då?
    det finns ju massor av ställen utanför norrtälje - Svanberga, skebo bruk, Älmsta... osv.. Roslagen är ganska stort! men med tillhörande små och stora Bylandskap så att säga..
    Tess bor inte mitt i norrtälje, utan en liten bit utanför, ett litet bostadsområde som är gångavstånd till norrtälje cemtrum.. haha! invecklat ?
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    kim mi skrev 2008-02-27 12:36:27 följande:
    nej då, inte alls. Jag bara undrade eftersom att jag bor i Hallsta....
    jasså haha! men ett gångavstånd liksom bor i närheten nämligen..
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    Juhanna skrev 2008-02-27 12:44:50 följande:
    Vad brukar ni göra på dagarna då?
    För tillfället är nästan alla vi känner sjuka i influensan, magsjukan eller har RS-virus så just nu får vi glatt gå på promenad själva, städar och plockar hemma! ska börja jobba i maj igen, så försöker ta vara på dagarna hemma så gott jag kan själva då?
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    Juhanna skrev 2008-02-27 12:56:32 följande:
    Jag brukar gå ner till öppna förskolan ibland, promenera om vädret tillåter. Annars gör jag väl inte så mycket, försöker komma ut och träffa folk som också har barn men det är svårt då ingen av mina vänner har barn och jag har ingen större lust att umgås med människor i min mammas ålder då vi inte har så mycket att prata om förutom våra barn.
    Ååh, nää, det låter ju lite tråkigt man vill ju gärna umgås med folk man känner att man har något mer gemensamt med såklart! många av mina vänner har barn, men just nu går vi bara om varandra hehe!
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?