• oOTindraOo

Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?

Sökes:
    Unga mammor (ni avgör själva vad som är ung mamma!) i Stockholms-, Norrtälje området som kanske vill prata! Antingen här på tråden eller träffas och fika!

Startade denna tråd på inrådan av "någon på bvc" som även h*n tyckte att fler unga mammor borde söka kontakt med varandra!
    Jag vet att ni finns!! Flört
    Det är bara att skriva en rad eller två!

Välkommen!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-28 09:34
    Här kan ni lägga in lite (Frivilligt!) info om er själva så man kan läsa om vad ni är för personer! Tänkt mer som en kul grej bara!

www.familjeliv.se/Forum-3-43/m30150035.html
  • Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?
  • oOTindraOo
    Alla nya: Välkomna!

Kul att det händer lite här i tråden nu!
  • Juhanna
    EmsanPemsan skrev 2008-03-03 20:36:42 följande:
    va kul kryper hon nu eller?
    Ja krypi har hon gjort ett tag, nuy ligger hennes största intresse i att lära sig gå.
  • EmsanPemsan
    Juhanna skrev 2008-03-06 07:52:46 följande:
    Ja krypi har hon gjort ett tag, nuy ligger hennes största intresse i att lära sig gå.
    Va kul.. kommer ihåg de där som de va igår.. när min Liam tog sina första steg
    Fast de är över 1 år sedan
  • Marieeeee
    EmsanPemsan skrev 2008-03-04 08:51:17 följande:
    Tack Inte så jätte långt kvar nu Va kul! hur funkar de när det är så många år emellan tycker de stora barnet de är kul med ett litet syskon? dom förstår ju lite mer än min Liam på 2,5år!
    hehe nära mej... jag bor i tensta med min sambo o vår son som är 4 månader men är uppvuxen i hässelby gård
  • Marieeeee

jag hoppar gärna oxå in...

jag heter marie och är 21 år.. bor i tensta med min sambo o vår son nicolas som precis har fyllt 4 månader.. vet ej vad jag ska skriva mer

men skulle vara jätte trevligt o prata med fler unga mammor o kanske fika nångång elr nåt :)

• oOTindraOo
    Marieeeee skrev 2008-03-09 23:01:25 följande:
    jag hoppar gärna oxå in...jag heter marie och är 21 år.. bor i tensta med min sambo o vår son nicolas som precis har fyllt 4 månader.. vet ej vad jag ska skriva mermen skulle vara jätte trevligt o prata med fler unga mammor o kanske fika nångång elr nåt :)
    hej och välkommen!
  • Marieeeee
    oOTindraOo skrev 2008-03-10 12:27:49 följande:
    hej och välkommen!
    tack tack :D
  • EmsanPemsan
    Marieeeee skrev 2008-03-09 22:59:01 följande:
    hehe nära mej... jag bor i tensta med min sambo o vår son som är 4 månader men är uppvuxen i hässelby gård
    Jaha okej va kul
  • Näbbmusen

hej jag heter caroline (19år)och har min lilla älskling kevin som är sju månader. vi bor i tyresö

Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?